Wie wil er met mij samen rijden 6 mei in Ommen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jamika

Wie wil er met mij samen rijden 6 mei in Ommen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 10:26

Ik wil op 6 mei graag voor het eerst starten in de kennismakingsklasse in Ommen. Ik heb geen ervaring met endurance-rijden (verdiep me er nu natuurlijk wel in en we zijn al aan het trainen) en in mijn omgeving zijn ook geen mensen die endurance rijden. Is er iemand met meer ervaring die eventueel samen met mij zou willen rijden? Of is het juist handiger om alleen te rijden de eerste keer???

linky

Re: Wie wil er met mij samen rijden 6 mei in Ommen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 10:36

Hoi Laura, het is de bedoeling dat wij ook in Ommen gaan starten, voor de laatste keer in de kennismakingsklasse. Voor de derde keer dus, en voor mij het derde paard. Andrea, vriendin, rijdt op een ander paard van ons, voor die combi is het de derde keer.
We zijn dus niet zo ervaren maar voor de klasse 1 hoeft dat ook niet hoor!
Zorg voor makkelijk zittende kleren, een GOED passend zadel voor je paard en voor beiden wat te drinken (emmer!) en te eten, een goed humeur, dan ben je al een heel eind.
Op de site van de DER staat het komplete reglement.
Het is echt hartstikke leuk om te doen, en het doel is over de finish komen, niet winnen, als je begint.
Je zou best met ons meerijden mogen hoor, wij blijven toch bij elkaar. Haha! Wel zo gezellig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 11:28

Ik wil opzich ook wel samen rijden. Start alleen klasse I en heb dus andere snelheden.

Het is handiger om samen met iemand te rijden. Gezelliger en je bent niet alleen mocht je voor een probleem komen te staan.

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 13:34

Hoi Linky, als jullie de kennismakingsklasse starten en het niet vervelend vinden om een 'beginner' op 'sleeptouw' te nemen...zou ik graag met jullie meerijden! Dat is dan mbt snelheid en dergelijke misschien handiger dan met Judith?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 14:25

Dat is inderdaad handiger.

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:53

Ja hoor Judith, om de snelheid gaat het niet bij ons! Haha!
We zullen onze uiterste best doen onze peerdjes na de winterstop weer goed in conditie te krijgen zodat we 6 mei starten kunnen!
Ik pb je wel even een emailadres, kunnen we kontakt houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 11:03

Jullie mogen min. 8 en max. 12 als ik het goed heb. Ik mag min. 9 en max. 13. Rij altijd tegen de 13 km aan, tenminste dat probeer ik. Dat is niet zo handig dan samen.

Veel succes hé en misschien zie ik jullie beide daar nog wel.!

linky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 11:18

Maar we krijgen geen klappen als we de 8 km niet halen hoor!
De laatste keer in Onstwedde ging Andrea in een duikvlucht van Roxanne af Ach gut , die struikelde. Plat op de grond, met haar (bezwete)gezicht in de modder ............. nadat we ervan overtuigd waren dat ze niets mankeerde lagen we dubbel, het was net zwarte Piet! De ruiters die ons inhaalden vertelden het natuurlijk door en tegen de tijd dat we bij de PA aankwamen stond iedereen ons al op te wachten................ Haha! Haha! Haha! We kwamen dus net niet aan de 8 km maar hebben wel een schitterende rit gehad!

Ik rijd een bonte schimmel in PAARSE outfit Judith, dat kun je niet missen! Andrea een bruine in het BLAUW.

nou doen die smilies in het aparte venster het NOG NIET!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:01

Het is inderdaad geen ramp als je die min snelheden niet haalt in de kennismakingsklasse Klasse I enzo weet ik het eigenlijk niet.

Dat kan ik niet missen nee. Mijn paard steek zn tong uit zijn mond. Menig bokker herkent hem daar aan Tong uitsteken

Jamika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 18:10

Als ik het zo lees lijkt het me erg leuk om met Andrea en Nynke op pad te gaan Knipoog

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:03

De snelheden zijn veranderd.
Klasse 1 en kennismakingsklasse krijgen een puntensysteem, en het gaat nu niet meer om de snelheid Knipoog Al moet je nog steeds de max. 8/9 km per uur rijden natuurlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:26

Okee, wist ik niet. Wel vaag iets over gelezen. Misschien toch handig om dat nog even te lezen voor de wedstrijd. Clown