[WN] aqha id

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

14cecile14

aqha id

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 09:30

Ik ben mijn startnummers aan het aanvragen maar welk nummer is het AQHA ID ?
Waar staat die op het papier?

XoNo

Re: aqha id

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:31

Naast de naam van het paard? Haha!
Hoe heet het paard?

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 09:41

XoNo schreef:
Naast de naam van het paard? Haha!
Hoe heet het paard?

Skip leona

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:45

Hmm...op één of andere manier kom ik niet ingelogd op de site van AQHA...Oh...ik zie het al Scheve mond Tussen 2 februari en 4 februari kun je niet inloggen... No Cheer

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 09:49

XoNo schreef:
Hmm...op één of andere manier kom ik niet ingelogd op de site van AQHA...Oh...ik zie het al Scheve mond Tussen 2 februari en 4 februari kun je niet inloggen... No Cheer

Uhm maar ik zie een registratie nummer staan en die heb ik ingevuld... Alleen nu het aqha id nog waar staat die precies op het papier? ik zie wel een loos nummertje 88 staan...

14cecile14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-07 09:49

XoNo schreef:

Uhm maar ik zie een registratie nummer staan en die heb ik ingevuld... Alleen nu het aqha id nog waar staat die precies op het papier? ik zie wel een loos nummertje 88 staan...

storrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 09:52

Op het oude "Certificate of Registration" staat het nummer onder het kopje "AQHA ID Number" op het nieuwe staat het onder het kopje "Identification Number"

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 10:06

Maar je hebt een ID voor het paard en eentje van de eigenaar. Die staat voor het naamstickertje onderop als het een gekocht paard betreft, of achter de naam bovenin als het een gefokt paard betreft.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 11:59

Het registratie ID kan jou nummer zijn of die van je paard. Jou nummer vind je bij current owner (die sticker die onderop geplakt is). Het nummer van het paard staat bovenaan bij de naam van het paard. Aangezien het om aanvragen startkaart is gok ik het nummer van het paard dus, bovenaan op je papieren even kijken.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 11:05

Dat vond ik ook een beetje vaag op het aanvraagformulier. Bij de gegevens van het paard vragen ze zowel het registratienummer als het AQHA ID. Dat is toch hetzelfde?? Bij de gegevens van de eigenaar vragen ze ook het AQHA ID. Daar moet je dus het ID van de eigenaar invullen...

Er wordt ook gevraagd naar het AQHA amateurkaartnummer, maar daar staat bij mij helemaal geen nummer op. Alleen mijn AQHA ID, mijn geboortedatum en tot wanneer het geldig is... Ben ik nu dom?!

En bij 'paspoortnummer' heb ik maar het lidnummer wat op het paspoort staat, ingevuld. Want ik kan geen ander nummer vinden dat het kan zijn. Rolleyes