[WN] e-mail FNW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Azhari

e-mail FNW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 12:49

Gister heb ik contact gehad met Sheila mbt de aanvraag van nieuwe startnummers. Deze had ik nog niet aangevraagd, maar wil wel graag de 18de starten. Zij heeft mij toen verteld dat als de aanvraag maar deze week binnen is het wel goed zou komen.

Dus ik heb gisteren direct het formulier ingevuld en gemaild, maar krijg net een mailtje terug dat de mail niet afgeleverd kan worden omdat de mailbox vol is.

Ik heb het formulier naar info@westernsport.nlgestuurd. Is er misschien die een een ander mailadres heeft, waar ik het heen kan sturen? Het zou zonde zijn dat hierdoor mijn aanvraag toch te laat binnen komt.

Axefield

Re: e-mail FNW

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:56

Misschien nog een telefoontje naar Sheila? Zij is tenslotte degene die dat het beste weet lijkt mij...

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:35

Ja alleen was het al na 12-en en morgen ben ik ook niet tussen 9 en 12 in de gelegenheid om te bellen...

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:48

Weet niet of er een voicemail op het nummer zit maar anders zou je de voicemail kunnen inspreken

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 18:20

Per post opsturen?

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 21:34

Ik heb inmiddels id. het aanvraag formulier ook nog op de post gedaan (duurt hier soms nogal lang, dus hoop dat die op tijd is) en ik heb een ander mailadres gekregen van iemand, dus dat ga ik ook nog even proberen.
Bedankt in elk geval.