[WN] Update Lucky

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

knuffelkont

Update Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 22:02

Zo zeg ben een tijdje niet op bokt geweest maar wat een foto's zijn er bijgekomen zeg echt allemaal ontzettend mooi, ontroerend, lachwekkend, spannend en zeker ook zeer interesant echt allemaal heel mooie foto's en voor die genen die een nieuw paardje hebben aangeschaft als nog gefeliciflapstaart.

Ik heb in de tussentijd ook heel wat meegemaakt met mijn lekkere bolle appie en geloof me dat was heeeeel spannend.
Lucky brak een melktand + een stuk kaak waaraan de tand vastzat af en het was op een heel banketstaaf manier gegaan.
Zaterdag 09-12-2006 S'avonds Terwijl ik stond uit te mesten (met mijn rug naar Lucky toe) had ik Lucky vastgezet voor de box maar hij vond het nodig om Harry te pesten en pakte met zijn tanden het voergat van Harry's box vast waarop Harry hem met zijn lip nipte en Lucky schrok daar behoorlijk van en stapte snel achteruit maar vergat daarbij de rand van het voergat los te laten en rangggg daar ging de kaak + tand en dat gaf nogal kabaal dus ik kijk om en Lucky staat een beetje te kwijlen en ik zie een bloeddruppel kwak de vork neer til zijn bovenlip op en maaaaaaaaaan ik schrok me kapot ik had het niet meer dus gelijk DA gebeld en het uitgelegt maar hij begreep me blijkbaar verkeerd en kwam helaas niet want er was niks aan te doen dus ben ik gelijk de maandag naar de kliniek gegaan en dit is het foto verslag ervan de foto's zijn niet bepaalt prettig om aan te zien een kennis van mij werd terplekke ziek toen ze de foto's zag.

http://www.mijnalbum.nl/Album=4ROUF3ID

4pleasure

Re: Update Lucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 22:53

ahhhhhhhhhhh wat zielig om te zien. Hoelang moet hij nou met dat draadje blijven lopen?

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 08:24

Hij heeft er 6 weken mee gelopen en is er nu al weer twee weken van af maar is daarbij wel zijn melktand al kwijt.
Toen ik op de kliniek was vroeg ik of dit zeldzaam was dat dit zomaar kan gebeuren maar tot mijn verbazing bleek dat het zeker 10 tot 30 x per jaar voorkwam bij paarden zowel jonge als oudere paarden.
Bij jonge nog in de groei zijnde paarden zeg ik hmmmm kan er inkomen omdat alle botten nog zo zacht zijn maar bij oudere volwassen paarden zou je denken dat dat bijna niet meer mogenlijk is maar daar vergiste ik me lelijk in het blijkt namenlijk dat het vaker bij volwassen paarden voorkomt dan bij jonge paarden.
Maar goed dat er klinieken zijn.

Colt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:38

Ach arm paard.... Is het nu weer helemaal genezen?

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:59

Brrrr, dat zag er niet lekker uit! hoop dat het weer allemaal goed komt/is!

markiesparky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 15:05

iek! tandartsen Boos! wel een mooi paard!

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:54

Jeetje dat het nog zo vaak voorkomt zeg! Had ik ook niet verwacht!

markiesparky schreef:
iek! tandartsen Boos! wel een mooi paard!

Dit is een dierenarts die ook tandartspraktijken kan uitoefenen. Knipoog

*edit: spelfoutje*

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 21:04

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 17:59

hij was wel verdooft hea Haha! (hoop ik dn)
maar zelfs op dit soort foto's valt dat heerlijke kontje me nog op!! Kwijl