Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Genta schreef:Wie heeft hier ooit van gehoord/ervaring mee? In de hengstenspecial staat namelijk een advertentie van 'Mifter Magoo', hij zou bij Loomans Quarter Horses in Eindhoven staan. Ook staat er een website bij (http://www.loomansquarterhorses.com) maar deze bestaat niet (?) voor mij is 'ie iig onvindbaar... Omdat ik nog nooit gehoord heb van een westernstal in Eindhoven was ik wel benieuwd, maar helaas kan ik er dus niks over vinden, jullie misschien?

Jolande schreef:Toevallig ben ik hier ook achteraan gegaan omdat ik op zoek ben naar een nieuwe pensionstalling. Ik zag in de Hengstenspecial Loomans Quarterhorses Eindhoven en dacht 'Verhip, een nieuwe westernstalling in Eindhoven? Dat zou super zijn!'. Maar helaas, het is geen echte stalling, maar iemand die een aantal super hengsten particulier heeft staan, dus geen trainings/pensionstal. Waarom de site niet werkt weet ik niet, bij mij doet hij het ook niet in elk geval. Misschien is hij nog niet helemaal gereed of zo.

Citaat:he jolande wat lees ik nou ga je verhuizen???