Ik vroeg me af wie er allemaal meedoet aan de wedstrijd endurance in Katwijk.
En met wat voor paard rij je ?
Ik ga hem samen rijden met bokkersdame Jenna!
Groetjes
Annelies en Idalia
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zou een mooie afsluiting van het seizoen zijn..
Ook ik wil volgend jaar klasse 2 starten, ik heb nu immers de omgeving ervoor, en kan dus de hele winter heerlijk trainen. Dan nog één klasse 1 waarschijnlijk, en dan een lichte klasse 2..
), en dan heb je dus ook geen gedoe met hogere hartslagen dan geliefd, doordat je paard de hele nacht bij heeft kunnen komen van de rit.. Bij Navy dacht ik namelijk (zij had bij bijna elke wedstrijd een hartslag van 40) dat zij een tamelijk hoge rusthartslag had, van ongeveer 40 dus. Toen ik in Lage Vuursche bleef overnachten en de volgende morgen als hartslag 32 had staan stond ik dus wel even raar te kijken..Karin schreef:Mandy, ik zal je geruststellen: vanuit Amersfoort/Leusden is het echt geen 2.5 uur met de trailer naar de Holterberg! Vanuit Utrecht (-oost) rijd ik er zonder trailer precies een uur over. Met de trailer gaan jullie er dus hooguit anderhalf uur over doen, echt niet langer.
Valt weer mee hè?
Maar daar twijfel ik eigenlijk niet aan, als je d´r in het bos zou zien.. Oortjes d´r op en in volle vaart.. Heerlijk, samen een passie delen 
)