[SGW] Iets voor oefenterrein?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Isapaardje

Iets voor oefenterrein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 22:29

Gemeente Oss is bezig met een rigoreuze bosomvorming.
Vandaag met de menwagen erin. Hoewel het lastig rijden was met de kar, kregen wij zo maar ineens het idee dat het wel eens een uitstekend parcours kon zijn voor trainen van de cross.

Dus voor de geïnteresseerden ... Ga eens een kijkje nemen bij Herperduin Knipoog

Afbeelding

Dit is maar een klein deel van het "parcours" ...

Afbeelding

Voor menners zijn de paden zo on-neembaar, maar voor eventing is het waarschijnlijk een machtige hindernis.

901823

Re: Iets voor oefenterrein?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 08:56

Volgens mij was ik jullie tegengekomen. In ieder geval gezien. Ik vind het wel verschrikkelijk hoe het erbij ligt. Rijd er iedere zondag, maar het wordt steeds minder. Alles wordt gesnoeid en bekapt. Bovendien liggen de bomen díe omgehaald zijn, 9 van de 10 keer niet op de plek dat je kun springen. Maar... volgens mij was ik jullie tegengekomen Lachen

Isapaardje

Re: Iets voor oefenterrein?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 14:59

Zou best eens kunnen.
We rijden daar regelmatig. Voorheen op mooie brede paden, nu zoekend naar onze weg.

Nee om te springen is het inderdaad niet echt bedoeld. Niettemin hebben we ook een te kicken menpad gevonden, speciaal voor de marathonrijder. Haha!