Ik heb ook gezien dat ze bij Equestrian Nomads ze de V-Max verhuren, maar ik wil hem daar niet kopen. Het prijsverschil met Goedhard is nl echt enorm. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb ook gezien dat ze bij Equestrian Nomads ze de V-Max verhuren, maar ik wil hem daar niet kopen. Het prijsverschil met Goedhard is nl echt enorm.
) Ipsilonka schreef:Fransje welke V-Max heb jij dan? Ik vond de Enduro wel mooi. En hebben wij vorig jaar niet samen bij Tyrza gereden?
fransje23 schreef:Het voordeel van de V-max t.o.v de polar is dat de electrodes dunner zijn (minder kans op irritatie etc) en dat je de batterij zelf kan vervangen.
.

Lenneke_ schreef:Ik heb een hartslagmeter van de ANWB omgebouwd. Die was 30 euro en werkt super.
Zeker voor als je net begint is zo'n ding prima. Hij is wel heel basic, hij meet de hartslag en heeft een klok en een stopwatch, maar meer heb je in begin niet nodig.
), gewoon vantevoren even de vacht natmaken of wachten tot hij zweet.
Vippie schreef:fransje23 schreef:Het voordeel van de V-max t.o.v de polar is dat de electrodes dunner zijn (minder kans op irritatie etc) en dat je de batterij zelf kan vervangen.
Die van polar kun je ook zelf vervangen hoor
Djilan schreef:Die van Polar lijken me een groter risico op drukkingen geven.

Djilan schreef:Ik heb ook de Vmax Enduro-C en ben zeer tevreden gebruikster
Batterijen afgelopen winter vervangen en nu kunnen we er zeker weer een jaar tegenaan. De dunne elektrodes vind ik erg fijn! Die van Polar lijken me een groter risico op drukkingen geven.

Lenneke_ schreef:Ik heb een hartslagmeter van de ANWB omgebouwd. Die was 30 euro en werkt super.
Zeker voor als je net begint is zo'n ding prima. Hij is wel heel basic, hij meet de hartslag en heeft een klok en een stopwatch, maar meer heb je in begin niet nodig.
Djilan schreef:Esther, bij mij zijn de draadjes nog nooit gebroken en bij Annalynn (die hem intensiever gebruikt) ook niet. Totaal geen klachten over de V-Max eigenlijk.
Djilan schreef:De lange draad heeft nog steeds een spiraalgedeelte volgens mij. De korte niet.
Mordysh schreef:(al geloof ik dat de hele oude V-max wel eens wat kuren met draadjes hadden,dat waren een soort spiraaldraadjes, ik kan me dat bij Joan herinneren...)
maar toen had ik ook nog geen ervaring met andere hartslagmeters.