Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NaVy! schreef:Niet zo objectief...
), maar ik kan natuurlijk voornamelijk uitgaan van mijn eigen ervaringen en die van de paar mensen die ik ken die er ervaring mee hebben. Al worden dat er steeds meer, en veruit de meesten zijn erg tevreden over kunststofbeslag. Maar aanvullingen of verbeteringen zijn van harte welkom! 
), ruim garnituur enz. (zie o.a. mijn site dus). Als je een eigenwijze smid hebt die het er gewoon wel eventjes onder slaat dan gaat het waarschijnlijk mis.
), ze verdraaiden en dan trapte ze ze natuurlijk half af. Dus na ruim een week hield mijn moeder het voor gezien en is ze weer op haar oude vertrouwde beslag gegaan.
).
Nina_rex schreef:Hier is trouwens nog een (oud) topic over kunststofbeslag: viewtopic.php?f=13&t=471917 (tjitsee, je kunt beter zoeken op kunststofbeslag![]()
maar ik had dat topic zelf gemaakt dus had bij zoeken gewoon kunstbeslag ingetypt omdat mijn topic zo heette

sabino schreef:De naam zegt het eigenlijk al trotters(dravers).Inde drafsport wordt er veel kunstof beslag gebruikt