Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

) en 2 setjes bellboots kwam ik weer vrolijk bij m'n paardje aan.
yvvv schreef:Ik ben gister geweest. Jemig, wat een drukte!! Zo'n grote winkel, en dan nog te klein voor al die mensen!
Had Arthur nodig voor zadel-advies, maar ik heb me een partij staan wachten... Elke keer was hij weer weg, met een andere klant bezig, en dan weer zus...
Ben verder wel geslaagd. Met een goed passend zadel, mooie aluminium beugels (die ze vergeten zijn af te rekenen) en 2 setjes bellboots kwam ik weer vrolijk bij m'n paardje aan.
Nu natuurlijk foto's van Moon met de bellboots, zadel INCL. de beugels!

spinner schreef:vraag ik me ook af sorry dat ik t zeg maar ik vind t niet netjes dat je niet gezegd hebt dat ze de beugels vergeten zijn an te slaan
erbij geteld zeker
klaasjuhhh schreef:Hey Yvonne!
Slim om dit op Bokt te zetten![]()
Weet niet of het direct slim te noemen is, maar ach .... als de kassiere bij de supermarkt vergeet dat pak wc-papier of dat kratje bier af te rekenen dat onder je karretje ligt, dan is iedereen toch ook blij met zo'n "meevallertje". Of zijn we echt allemaal zo vreselijk eerlijk??? Het is natuurlijk wel weer heerlijk voer voor diverse mensen om hierover te struikelen.... Ik denk niet dat Arthur er zo heftig door bloedt en wie weet... heeft hij de beugels kado gedaan bij een duur zadel zonder dat Yvvv zich daar bewust van is![]()
![]()
Nu natuurlijk foto's van een supermooi gladgeschorenMoon met de bellboots, zadel INCL. de beugels!
![]()
Shotime schreef:spinner schreef:vraag ik me ook af sorry dat ik t zeg maar ik vind t niet netjes dat je niet gezegd hebt dat ze de beugels vergeten zijn an te slaan
mwah, Adje "belazerd" zelf ook wel eens dus ik vind het niet zo erg![]()
Ben zelf woensdag geweest en kwam er gisteren achter dat ik teveel betaald heb.
Heb veel meer ervoor betaald dan de normale prijs op de site, hoezo korting?erbij geteld zeker
![]()
en om ermee terug te gaan zou me weer meer geld kosten qua reizen dan dat het prijsverschil was, tja, nu weet ik
weer waarom ik daar niet meer zo graag kwam...

fique schreef:ik ben gister ook geweest. vond de hoofdstelletjes een beetje qua prijs tegenvallen. oke het was nog niet duur, maar verleden jaar had hij er meer rond de 10 euro en nu vanaf 19 euro. ik heb wel een tussendeken gehaald en mooi zwart geel halstertouw. had ook niet echt veel nodig.
Een mooi one-eartje.. dan heb ik laarzen gekocht. Was wel een hele snee in het budget maar vond ze wel mooi...
( wou eigenlijk de kwijler-smiley, maar vind hem nie)
minder last van hebt??

Shotime schreef:mwah, Adje "belazerd" zelf ook wel eens dus ik vind het niet zo erg![]()
Ben zelf woensdag geweest en kwam er gisteren achter dat ik teveel betaald heb.
Heb veel meer ervoor betaald dan de normale prijs op de site, hoezo korting?erbij geteld zeker
![]()
en om ermee terug te gaan zou me weer meer geld kosten qua reizen dan dat het prijsverschil was, tja, nu weet ik weer waarom ik daar niet meer zo graag kwam...