Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
longhorn schreef:Ja het zadel wordt gewoon dagelijks gebruikt, en ook in Deurne voor de westerninstructeursopleiding.
longhorn schreef:Nee hoor, het zadel ligt echt recht op het paard. Je ziet ook op de foto die van achter is genomen dat het zadel gewoon aansluit. Het paard is echter iets overbouwd (achter iets hoger dan voor). Het is trouwens een Dun It (Quarter). Verder loopt de bak niet recht(zeker bij de laatste foto valt dat op).
Jobbeltje schreef:longhorn schreef:Nee hoor, het zadel ligt echt recht op het paard. Je ziet ook op de foto die van achter is genomen dat het zadel gewoon aansluit. Het paard is echter iets overbouwd (achter iets hoger dan voor). Het is trouwens een Dun It (Quarter). Verder loopt de bak niet recht(zeker bij de laatste foto valt dat op).
Dat het zadel aansluit op het paard ben ik geheel met je eens. Alleen, als het paard dus overbouwd is (en de bak ook nog eens afloopt) dan betekend dat in dit geval dus dat het paard een extra belasting op de voorhand krijgt omdat het diepte punt ook naar voren (ver)plaatst wordt? Of zie ik dat nou verkeerd?
paardje2005 schreef:wat een ongeloofelijk gaaf zadel.zo 1 wil ik ook wel. alleen tegen de tijd dat ik er geld voor heb is mijn paard allang dood.mocht die tijd uberhaupt aanbreken.
mooi paard ook trouwens!!
longhorn schreef:paardje2005 schreef:wat een ongeloofelijk gaaf zadel.zo 1 wil ik ook wel. alleen tegen de tijd dat ik er geld voor heb is mijn paard allang dood.mocht die tijd uberhaupt aanbreken.
mooi paard ook trouwens!!
Ik lever ook zadels op afbetaling.