[WN] Kers verse foto's van beugelbekkie ABC Lucky Luck.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

knuffelkont

Kers verse foto's van beugelbekkie ABC Lucky Luck.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 00:23

CounTree

Re: Kers verse foto's van beugelbekkie ABC Lucky Luck.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 01:46

Ja hij een beer en de andere een tijger!! Haha! Knipoog

Gave foto's!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 06:50

zo die zijn lekker samen in de weide, heerlijk om naar te kijken,en wat een bokkesprongen zeg!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 07:57

Wat een flinke! En veel poetswerk Tong uitsteken
Hij is toch van Charlie? Misschien ook maar eens hem als toekomstige dekhengst overwegen voor mijn eigen ABC-tje Haha!

lisetteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 18:40

ziet er leuk uit maar longeer je gewoon op de straat?

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 20:14

Ik vind het een SUPER mooi dier!! Maar sorry, een hoofdstel EN een zadel op een jaarling longerend op steen??

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 11:08

Is die beer nog maar 1 jaar? Wow! Hij lijkt echt reeds 3?
Op stenen longeren spreekt bij ook niet meteen aan maar goed.

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 21:31

lisetteen schreef:

Longeren op straat neehoor het lijkt wel zo maar ze komen bij ons konstant met dravers voorbij en die lopen keihard dus hij ACTIE en dan heb ik liever dat hij rondjes om me heen loopt dan dat hij tegen me aan gaat staan enne hij is nog veels te jong om nu al te gaan longeren daar wacht ik nog zeker een jaar mee.
En dat zadel nou daar wandelen we wel eens samen mee en hij maakt er helemaal niks van hij vind het geweldig en het weegt maar 3,7 kilo dus dat valt wel mee en het hoofdstel was even voor de show en daar maakt hij zich ook geen drukte om.
Maak je nou geen zorg om mij met Lucky want ik zal echt geen idiote dingen zoals longeren op straat gaan doen want daar zijn zijn botten en hoeven trouwens veels te zacht voor huh ik kijk wel uit ik ga m'n knuffeltje toch echt niet verknoeien door zoiets stompzinnigs.
Laatst bijgewerkt door knuffelkont op 13-12-06 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 21:34

super mooi paardje Tong uitsteken maar vraagje: waarom heeft hij al een zadel enzo op als JAARLING?

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-06 21:40

silverbrumby schreef:
super mooi paardje Tong uitsteken maar vraagje: waarom heeft hij al een zadel enzo op als JAARLING?

Dat had ik gewoon even voor de lol gedaan en des te eerder hij er mee om leert gaan dat het niks is hoe meer profijt je er later van hebt en zo erg is het niet want dan zouden we alle jaarlingen etcetcetc die op stal staan en naar shows enzo moeten ook geen dekens op moeten doen. en Lucky is 1 jaar en 9 maanden dus hij gaat er niet stuk van en als ik een keus mag maken tussen een zadel van 3,7 kg of met 2,5 jaar (zoals veel fanatiekelingen het doen) al inrijden dan kies ik de eerste optie en hij vind het nog leuk ook!
Maar zoals ik dus al zei het hoofdstel was even voor de finisching tuch! en het bitje is een myler level 1.
Zeg Mikkee ik neem aan dat de vader van jou paard Credie is maar wie is de moeder van jou paard? want als het Lucks Fanci Gun is dan doe ik er geen dekking toe omdat ik niet aan lijnteelt of inteelt bewust hetzij onbewust wil mee werken, ik wil het ras graag zuiver houden en anders is het geen probleem voor een dekking in de toekomst dan zou jij nr 3 zijn.

X_spirit_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 22:08

wat een mooie foto's zeg!! ook een mooi paard!

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 07:53

knuffelkont schreef:
Zeg Mikkee ik neem aan dat de vader van jou paard Credie is maar wie is de moeder van jou paard? want als het Lucks Fanci Gun is dan doe ik er geen dekking toe omdat ik niet aan lijnteelt of inteelt bewust hetzij onbewust wil mee werken, ik wil het ras graag zuiver houden en anders is het geen probleem voor een dekking in de toekomst dan zou jij nr 3 zijn.

Ik bedoede eigenlijk Charlie als dekhengst Knipoog (beetje krom geschreven van mij blijkbaar)
Maar misschien hou ik jouw Lucky wel in m'n achterhoofd aangezien de ABC-ranch en Charlie gaan verhuizen naar het buitenland...
Je houdt Lucky hengst begrijp ik?

Blue's moeder is Nany Dream. Een volle zus van mij appie heeft vorig jaar ook een veulen gekregen van Charlie.
Mijn appie is voor maart 2007 drachtig van de QH-hengst Kelo Whiz (http://amquarters.nl/Stallion.htm).

Indi4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 16:36

Zo, die kan uitstrekken, zeg! Wow!

lisetteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 17:31

knuffelkont schreef:
lisetteen schreef:

Longeren op straat neehoor het lijkt wel zo maar ze komen bij ons konstant met dravers voorbij en die lopen keihard dus hij ACTIE en dan heb ik liever dat hij rondjes om me heen loopt dan dat hij tegen me aan gaat staan enne hij is nog veels te jong om nu al te gaan longeren daar wacht ik nog zeker een jaar mee.
En dat zadel nou daar wandelen we wel eens samen mee en hij maakt er helemaal niks van hij vind het geweldig en het weegt maar 3,7 kilo dus dat valt wel mee en het hoofdstel was even voor de show en daar maakt hij zich ook geen drukte om.
Maak je nou geen zorg om mij met Lucky want ik zal echt geen idiote dingen zoals longeren op straat gaan doen want daar zijn zijn botten en hoeven trouwens veels te zacht voor huh ik kijk wel uit ik ga m'n knuffeltje toch echt niet verknoeien door zoiets stompzinnigs.

oke ik dacht al dat doe je toch neit maar gelukkig niet Pling

SprinT_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:10

leuk hoor

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:17

mooi hoor en het is al een beste knaap zeg

amiraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 20:04

wat een lekker ding zeg Lachen

Marlo_es

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:41

Leuke foto's,lekker spelen en racen!:D