Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij lijkt echt reeds 3?lisetteen schreef:ziet er leuk uit maar longeer je gewoon op de straat?
maar vraagje: waarom heeft hij al een zadel enzo op als JAARLING? silverbrumby schreef:super mooi paardjemaar vraagje: waarom heeft hij al een zadel enzo op als JAARLING?
knuffelkont schreef:Zeg Mikkee ik neem aan dat de vader van jou paard Credie is maar wie is de moeder van jou paard? want als het Lucks Fanci Gun is dan doe ik er geen dekking toe omdat ik niet aan lijnteelt of inteelt bewust hetzij onbewust wil mee werken, ik wil het ras graag zuiver houden en anders is het geen probleem voor een dekking in de toekomst dan zou jij nr 3 zijn.
(beetje krom geschreven van mij blijkbaar)

knuffelkont schreef:lisetteen schreef:ziet er leuk uit maar longeer je gewoon op de straat?
Longeren op straat neehoor het lijkt wel zo maar ze komen bij ons konstant met dravers voorbij en die lopen keihard dus hij ACTIE en dan heb ik liever dat hij rondjes om me heen loopt dan dat hij tegen me aan gaat staan enne hij is nog veels te jong om nu al te gaan longeren daar wacht ik nog zeker een jaar mee.
En dat zadel nou daar wandelen we wel eens samen mee en hij maakt er helemaal niks van hij vind het geweldig en het weegt maar 3,7 kilo dus dat valt wel mee en het hoofdstel was even voor de show en daar maakt hij zich ook geen drukte om.
Maak je nou geen zorg om mij met Lucky want ik zal echt geen idiote dingen zoals longeren op straat gaan doen want daar zijn zijn botten en hoeven trouwens veels te zacht voor huh ik kijk wel uit ik ga m'n knuffeltje toch echt niet verknoeien door zoiets stompzinnigs.