Startkaart endurance

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

stephanie81

Startkaart endurance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 17:29

Ik heb even een vraagje.

Ik wil komend jaar "echt"starten maar nu wil ik me aanmelden bij de der, maar heb je dan ook automatisch een startkaart?

Ik ben niet lid van een andere vereniging of heb eerder een startkaart gehad voor een andere tak van de sport.

Gr

Ruud_O

Re: Startkaart endurance

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 18:16

Zodra je jezelf aanmeldt bij de KNHS Endurance Vereniging, voorheen bekend als DER, krijg je ook documenten voor het aanvragen van een startkaart bij de KNHS

stephanie81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 18:48

Ok Ik kon het al nergens vinden.

aanvraag is verstuurt.
"ben ook met het endurance virus besmet"

Mag een slotje op

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 19:16

Gaaf hoor Stephanie Haha!

stephanie81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-06 20:11

fransje23 schreef:
Gaaf hoor Stephanie Haha!

off topic"

Wanneer gaan je weer trainen?

Inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:27

dan heb ik ook nog een vraag: als ik zegmaar eind maart een startkaart aanvraag enzo, wanneer heb ik die dan binnen? Lachen

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-06 22:34

Ik had allebei mijn startkaarten twee weken na aanvraag in huis. De ene vroeg ik aan in januari, de andere in augustus. Geen idee hoe lang het volgend jaar maart duurt. Knipoog

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 09:28

Ruudjw schreef:
Zodra je jezelf aanmeldt bij de KNHS Endurance Vereniging, voorheen bekend als DER, krijg je ook documenten voor het aanvragen van een startkaart bij de KNHS

Even voor de goede orde... Blond aanmelden bij de KNHS Endurance vereniging betekend dus startkaart aanvragen via de info op deronline.nl?

Kan dat nu al voor 2007?

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:00

Aanmelden bij de KEV betekent dat je lid wordt van de KEV. Je krijgt dan de gegevens die nodig zijn om bij de KNHS zelf een startkaart aan te vragen. Het een is dus niet automatisch het andere. Je moet dus 2 dingen doen: lid worden van KEV en daarna startkaart aanvragen bij KNHS.

stephanie81

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-06 14:18

Ibbel schreef:
Aanmelden bij de KEV betekent dat je lid wordt van de KEV. Je krijgt dan de gegevens die nodig zijn om bij de KNHS zelf een startkaart aan te vragen. Het een is dus niet automatisch het andere. Je moet dus 2 dingen doen: lid worden van KEV en daarna startkaart aanvragen bij KNHS.

DAt had ik inderdaad ook begrepen.

Ik hoop alleen dat ze begrijpen dat ik lid wil worden voor het komende jaar.(je kon geen toevoegingen bij het aanmeldingsformulier zetten)

Ben niet van plan om voor het hele jaar te betalen. beetje zonde voor 1 maand.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:13

Ik zal trachten niet te kritisch zijn met het versturen van de betalingen Knipoog.
Startkaart aanvragen moet je dan gewoon in januari doen, weet je zeker dat het ook pas voor in 2007 en verder is.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:51

als je al een "gewone" startkaart hebt. voor dressuurwedstrijden dus, dan hoef je toch alleen nog maar lid te worden van de KEV? er is geen speciale endurance startkaart toch?

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:52

sorry, ik heb niks gevraagd. het staat gewoon uitgelegd in het bovenste topic.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:54

Voor de TS geldt dit:

stephanie81 schreef:
Ik ben niet lid van een andere vereniging of heb eerder een startkaart gehad voor een andere tak van de sport.

En er is wél een aparte endurancestartkaart. Dan staat er als vereniging de KNHS Endurancevereniging op vermeld en daar mag je dan alleen endurancewedstrijden mee rijden. Met een startkaart waarop je landelijke rijvereniging of ponyclub vermeld staat, mag je ook endurancewedstrijden rijden, maar dan moet je daarnaast idd lid zijn van de endurancevereniging.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 23:18

Ik heb nog wat vragen over het aanvragen van de startkaart Endurance. Ik ben nu de papieren aan het invullen en begrijp een paar dingen niet helemaal. Blond Hopelijk kunnen jullie mij helpen?!

1. Er wordt gevraagd om een 'nummer paard' waarbij staat 'altijd invullen als het paard geregistreerd is' en verderop wordt gevraagd om een stamboeknummer. Nu heeft mijn paard een Pools paspoort en ik kan slechts 1 identificatienummer vinden. Er staan verder geen nummers in het paspoort. Ik ben geneigd dit in te vullen bij 'nummer paard' ... wat zouden jullie doen? Kan ik het stamboeknummer dan vervolgens open laten?
2. Er wordt gevraagd om stamboeknummer vader maar ook dat weet ik niet. Nu is de vader een redelijk bekende Poolse hengst maar ik zou toch niet weten hoe ik dat nummer zou moeten achterhalen. Kan ik dat ook open laten?
3. Ik moet de aftekeningen van mijn paard beschrijven volgens de gebruikelijke afkortingen... Uhm Bloos ... wat wordt dan een witte sneb doorlopend in rechterneusgat (rechts voor de toeschouwer) en wat witte haren op het hoofd?

Ik moet natuurlijk hiervoor naar de KNHS bellen maar ik ben bang dat ze aan de telefoon ook mijn Poolse paspoort niet zo goed snappen. Vandaar dat ik het eerst even zo probeer... Bloos Cool Voor de duidelijkheid; hij staat dus niet ingeschreven bij het AVS maar alleen bij het Poolse stamboek.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:22

Sorry, echt geen idee Bella... wordt toch even de KNHS bellen denk ik..! Knipoog

Dan ook een vraagje van mijn kant.. de startkaart van vorig jaar.. wordt die automatisch verlengd? Of moet ik daar iets voor regelen? En krijg je dan een nieuwe thuisgestuurd of hou je gewoon dezelfde?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 14:31

Je houdt dezelfde startkaart. Je hoeft daar niets voor te doen, alleen de factuur betalen (die je inmiddels waarschijnlijk al hebt ontvangen). Om op te zeggen moet je je vóór 1 december afmelden, verlengen gebeurt automatisch als jij je niet afmeldt.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:46

bella24 schreef:
Ik heb nog wat vragen over het aanvragen van de startkaart Endurance. Ik ben nu de papieren aan het invullen en begrijp een paar dingen niet helemaal. Blond Hopelijk kunnen jullie mij helpen?!

1. Er wordt gevraagd om een 'nummer paard' waarbij staat 'altijd invullen als het paard geregistreerd is' en verderop wordt gevraagd om een stamboeknummer. Nu heeft mijn paard een Pools paspoort en ik kan slechts 1 identificatienummer vinden. Er staan verder geen nummers in het paspoort. Ik ben geneigd dit in te vullen bij 'nummer paard' ... wat zouden jullie doen? Kan ik het stamboeknummer dan vervolgens open laten?
2. Er wordt gevraagd om stamboeknummer vader maar ook dat weet ik niet. Nu is de vader een redelijk bekende Poolse hengst maar ik zou toch niet weten hoe ik dat nummer zou moeten achterhalen. Kan ik dat ook open laten?
3. Ik moet de aftekeningen van mijn paard beschrijven volgens de gebruikelijke afkortingen... Uhm Bloos ... wat wordt dan een witte sneb doorlopend in rechterneusgat (rechts voor de toeschouwer) en wat witte haren op het hoofd?

Ik moet natuurlijk hiervoor naar de KNHS bellen maar ik ben bang dat ze aan de telefoon ook mijn Poolse paspoort niet zo goed snappen. Vandaar dat ik het eerst even zo probeer... Bloos Cool Voor de duidelijkheid; hij staat dus niet ingeschreven bij het AVS maar alleen bij het Poolse stamboek.

Laat maar, ik heb naar de KNHS gebeld en mag gewoon bij het stamboeknummer 'onbekend' invullen...

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 10:46

Jep factuur was idd binnen! Ja

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 14:58

Ik heb half november m'n dressuurstartkaart veranderd in een endurancestartkaart. Wanneer komt die nieuwe startkaart?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:02

Ik denk dat je daarvoor het beste even kunt informeren bij Jessica, contactpersoon endurance bij de KNHS.

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 15:13

Misschien kan je beter nog even geduld hebben. Het is nu gigantisch druk bij de KNSH... ik heb zeker 5 minuten telefonisch 'in de wacht' gezeten. Dat wordt natuurlijk niet beter als iedereen gaat vragen waar zijn startkaart blijft... Tong uitsteken Knipoog

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 18:58

Ik zit met dezelfde problemen als jou, Bella.
Ga dus ook gewoon onbekend invullen.
Morgen gaat het papier op de bus Lachen