[WN] website vernieuwd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heza_Yankee

website vernieuwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 15:23

Hoi allemaal,

Wij zijn bezig om onze site te vernieuwen maar nu zou ik graag jullie mening willen horen. Nog niet alle rubrieken zijn gevuld met artikelen, maar dat komt uiteraard nog. Dat is namelijk een enorme klus en dat zal nog wel even in beslag nemen voordat alles erop staat.

Het gaat er dus om of jullie de site overzichtelijk vinden, of dat jullie iets missen of wat dan ook. Alle positieve en negatieve opmerkingen zijn welkom om de site te verbeteren.

De site is hier te vinden
Alvast bedankt dat jullie willen helpen.

Mocht het hier verkeerd staan, dan is er vast wel een moderator zo behulpzaam om dit topic te verplaatsen Lachen

NotNice

Re: website vernieuwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 15:55

Ziet er goed uit! die foto met al die laarzen is erg leuk.

de foto's van de artikelen laden heel erg langzaam, maar ik denk dat dat aan mijn verbinding ligt (het netwerk is niet altijd even vlot). de site is lekker rustig aan de ogen. mijn complimenten voor een mooie overzichtelijke webwinkel!

Een puntje van opbouwende kritiek: zou je alleen informatie willen geven over bestellen, betalen en versturen? Komen er verzendkosten bij? hoe lang duurt het ongeveer? moet ik vooraf betalen of krijg ik bij de bestelling een rekening? Dat soort zaken kon ik nu niet terugvinden en mensen willen over het algemeen altijd graag van tevoren weten waar ze aan toen zijn.

sofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 15:58

Ik denk idd dat het langzaam laden aan de verbinding ligt, want bij mij zie je ze meteen..
Verder vind ik het een fijne site.. Hij is duidelijk en overzichtelijk.
Mijn opbouwende kritiek: Ik had eens bij de voorwaarden gekeken en daar ging ik helemaal draaien van die lap tekst. Misschien zou dat beter verdeeld kunnen worden in alinea's. Lachen

Verder echt: OK dan!

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 16:05

Inderdaad de voorwaarden zijn niet echt overzichtelijk. Duidelijk kopje met verzendkosten, levertijd, ruilen etc. Dit vind ik toch altijd wel belangrijk bij een webshop.
Verder ziet de site er overzichtelijk uit. Ik houd hem in gedachten.

Destiny22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 16:08

Ziet er overzichtelijk uit en alles is makkelijk te vinden

Succes er verder mee!!

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-06 18:27

sofje schreef:
Mijn opbouwende kritiek: Ik had eens bij de voorwaarden gekeken en daar ging ik helemaal draaien van die lap tekst.

Verder echt: OK dan!

Ja dat klopt, maar helaas moeten we dat er wel opzetten om misverstanden te voorkomen. Er komt nog wel een kortere tekst met bestelinformatie. Daarin staat in het kort vermeld hoelang een levering duurt, wat de bijdrage in de verzendkosten zijn en wat te doen als er eventueel geruild moet worden. Hopelijk is dat overzichtelijker voor iedereen.

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 21:32

Als eerste alvast bedankt voor de adviezen welke jullie tot nu toe hebben gegeven. OK dan! We hebben ernaar geluisterd en wat wijzigingen gemaakt.

Bij condities (rechtsonder) is de tekst nu aangepast en rechtsboven is een kopje met bestel informatie geplaatst.

Willen jullie voor mij misschien hier nog naar kijken en vertellen of jullie het zo wel duidelijk vinden??

Alvast bedankt voor de hulp!

Groetjes,

sofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-06 16:33

Ziet er goed uit Lachen
kan er verder niet zo veel over zeggen Haha!