[WN] Er is nog hoop *UPDATE*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mienmien

Er is nog hoop *UPDATE*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-06 07:59

Voor wie het begin gemist heeft.... viewtopic.php?f=4&t=660486

Gisteren begonnen met afspenen. Waarbij de merrie 's middags lekker de weide in ging en bep op stal moest blijven. Haar beentje zit nog stevig in het verband ter ondersteuning, maar de wond is dicht!!! Ze heeft wel wat staan springen en huppen, wat gespint!! en gek gedaan. Maar tegen de avond toen de merrie weer op stal kwam was er niets mis met haar beentje. De wond was nog steeds dicht. Het beentje niet warm, dik of overbelast... Super gewoon. Nog heel even en de kleine meid mag zelf ook weer naar buiten... Ik ben zo blij.......!!!! Haha! Haha! Haha!

Ods
Forumcoördinator

Re: Er is nog hoop *UPDATE*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:07

Nou dat is echt goed nieuws!! En dat je zo door het dolle ervan bent kan ik me heel goed voorstellen!! Ja Fijn dat alle goeie zorg en het duimen heeft geholpen!! OK dan!

Geef de kleine meid nog maar een dikke knuffel van Bokt! Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 22:13

Hé wat een heerlijk gevoel moet dat geven! Opluchting en hoop voor de toekomst.. fijn joh, Gefeliciteerd en dikke pluim voor de goede zorgen... dat heb je toch maar mooi voor elkaar gekregen!

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 09:24

Toppie! Heel fijn dat het goed gaat met de kleine meid en mams natuurlijk!

Ik kan me heel goed voorstellen dat het een hele opluchting is nu het er echt naar uit gaat zien dat het helemaal goed gaat komen! Go jij! Go jij! Een dikke knuffel voor jullie kleintje! Ja

yerry

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 11:45

ik hoop voor je dat het jou veulentje beter vergaat dan de mijne...hij was 2 maanden oud toen het gebeurde en 11 maanden toen ik hem liet inslapen....laat ajb het andere achterbeentje goed in de gaten houden.....want die was aardig overbelast geweest en daarom ook weggesleten...
heeel heeeeel veeel sterkte met je kleintje

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 19:07

Fijn dat het goed gaat met jullie veulen! Nog veel succes en plezier met haar in de toekomst!

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-06 22:31

Dat is nog eens goed nieuws.