Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lenneke_ schreef:30 november is er een rondje educatie in Wanroij. Dit lijkt me heel interessant, ook voor mensen die endurance rijden. Misschien ga ik er heen (is een beetje ver weg, maar ik wil wel graag)
Vorige week was dit in Ermelo, daar kwam ik alleen te laat achter. Zijn hier mensen die daar geweest zijn?
http://www.knhs.nl/news.asp?ID=31101&Pc ... omStyle=11
)
griebels schreef:En Jorie, dus eigenlijk is het voor ons enduranceruiters niet de moeite waard om daarheen te gaan!?

Maar ja, ik viel dan ook niet in 1 van beide andere categorieen.. griebels schreef:Kan iemand me meer vertellen over die 10 dec... waar enzo?

wennie schreef:griebels schreef:Kan iemand me meer vertellen over die 10 dec... waar enzo?
Op EF staat er een topic over; trainingsleer in het westen. Ik geloof dat het in de omgeving van Rotterdam was, maar daar kan ik me ook in vergissen![]()
Er zijn al eerder van die cursussen geweest, ik heb er tot nu toe veel positieve dingen over gehoord
Jorie schreef:Er werd ook gesproken over paard laten drinken bij warm weer en misschien zelfs electrolyten, anders trekken ze het 2e parcours of 2e dressuurproef amper met het warme weer.
De spring en dressuurruiter, waar het grootste gedeelte van de zaal mee gevult was, keken of ze water zagen branden......![]()