(dat ze te dik is en erg dik in haar vacht zit weet ik zelfwel dat hoef je mij niet meer te vertellen
)groetjes cecile
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
timokyana schreef:ik heb eigenlijk geen commentaar, ik vind het wel een sprekend paard,leuke uitstraling en bouw.Je hebt een rechte zit zo op de foto's te zien! Hoe komt het dat ze zo'n tijd stil heeft gestaan?
Miss_Montana schreef:Ik vind het een erg leuk paardje hoor! Heb niet echt tips of commentaar, is namelijk moeilijk af te lezen van 2 stapfoto's
timokyana schreef:nou wat een mazzel dan maar! veel succes met haar ben benieuwd als ze straks weer wat meer opgepakt is, plaats je dan nog eens foto's?
Niine schreef:Ik vind dat je veelveelveel te recht zit!! Je trekt je rug helemaal hol!!
14cecile14 schreef:Niine schreef:Ik vind dat je veelveelveel te recht zit!! Je trekt je rug helemaal hol!!
Uhm oke...
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor zal wel aan de foto liggen. Want ik zit kaars recht op eerder bol dan hol. Ik zal eens andere mensen laten kijken als ik rij en het hun vragen.
Bedankt voor je tip!
(ik kan namens wegen rugklachten niet mijn rug hol maken... )
Miss_Montana schreef:Ik vind niet dat je te recht zit ofzo, als je maar lekker zit. Ja, je zou evt je beugels nog een gaatje langer kunnen doen. Voornamelijk op de 2e foto zit je nl een beetje zoals op een engels zadel. Terwijl met western je beugels vaak langer zijn. Maar voor de rest ziet het er goed uit.
spatter schreef:ten eerste mooi paardje!
tips?
het lijkt of je je bekken een beetje naar achteren gekanteld hebt
tenen wat naar binnen en rijdt het liefst met iets met hak
vanaf je pols gaan je handen naar beneden, hou deze rechtop en doe ze naar voren als je meegeeft
verder rij je op een pittig bit dus zou ik liever een trensje zien of een stuk lossere teugels
succes met je paardje!
14cecile14 schreef:Niine schreef:Ik vind dat je veelveelveel te recht zit!! Je trekt je rug helemaal hol!!
Uhm oke...
Dat is voor het eerst dat ik dat hoor zal wel aan de foto liggen. Want ik zit kaars recht op eerder bol dan hol. Ik zal eens andere mensen laten kijken als ik rij en het hun vragen.
(ik kan namens wegen rugklachten niet mijn rug hol maken...)
Sheelah schreef:Heej cecile
Leuk paardje zeg je vertelde me er pas over maar nu zie ik dus ook de foto's ziet er leuk uit en gaat er vast ook nog veel beter uit zien!!
Xx Sheela