Ik wil een trail hek maken voor tijdens de lessen maar volgens mij zijn daar maten voor. Weet iemand de officiële maten van een hek? Het zal vast wel ergens in het regelement staan maar kon het niet zo snel vinden
Mijn idee is om deze in drie delen te maken welke makkelijk door 1 persoon te verplaatsen en in elkaar te zetten is. Twee staanders op wielen met een contra gewicht en een los hek.
wielen in een bak? denk niet dat je daar heel veel profijt van gaat hebben, tenzij je't hek alleen op bestrating gebruikt. Verder ben ik ook wel benieuwd naar je idee, zoek ook nog steeds naar het goedkoopste, meest simpele maar effectiefste ontwerp. Tekeningetje?
francis je neemt een wiel legt die plat op de grond en maakt daar een buis op recht omhoog die kan je gebruiken als staander waar de sluiting aan moet buis schuin en je rolt de staander zo aan de kant
ik heb het hek vast gemaakt aan de zijkant langs de kant van mijn rijbak heb ik het hek nodig maak ik hem open , staander even rollen naar zijn plaats en hek is gereed