Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?? Had dat gezegd!
Ik had het GRAAG gehaald! Heb ik voor Pannenkoek ook gedaan, dus terwijl ik toch liep had ik dat voor jou ook kunnen doen... 
jeddah schreef:Ja, HALLO!! Eten??? Had je niemand die even twee broodjes voor je kon halen ??
crazycactus schreef:Ehhh Kayila... volgens je site zijn de koeienfoto's online maar ik kan ze niet vinden.. ben ik echt zo blond??
Een fotograag-groom is zeker wel een MUST! jeddah schreef:Haha! Is prima hoor! Trek mij maar aan mijn jas!Een fotograag-groom is zeker wel een MUST!
, ik heb nog wat muntjes......Pannenkoek schreef:Voorstel; op het moment dat het schema van het NK 2007 bekend is gaan de Bokt-fotografen met elkaar de pauzes afstemmen zodat er geen gaten vallen met in achtneming waar ze al dan niet voor gevraagd zijn. Ook weeeeeer een reden voor een BBQ.
You GO Pannenkoek!!
?
Dan kan Ods gewoon Simply groomen/klikken, ik gewoon showen en Ods-lover gewoon thuis de paarden verzorgen!
.Mac schreef:Hihi. Voor wie nog voor zichzelf wil beginnen: een cateringservice voor wedstrijdfotograven. Ben ik voor. Vooral tijdens de SPB Halter![]()
![]()
.
Zijn wij SPB-ers trouwens zo ijdel dat wij er specifiek naar vragen???
Mac schreef:Zijn wij SPB-ers trouwens zo ijdel dat wij er specifiek naar vragen???