[SGW] SGW Holten: wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

SGW Holten: wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 17:04

Hier kunnen de wedstrijdverslagen van Holten geplaatst worden.

Flabbergast

Re: SGW Holten: wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:07

Hhahaha dat is topic 3 over Holten Haha!

Nou dan mijn verslag, Tadella is altijd erg druk, maar de dressuur ging eigenlijk wonder boven wonder best goed.. Kom ik bij de jury.. Zegt ze "Ja ik wou je eigenlijk uit de ring halen.." Bloos!
Ik rijd niet met zweep, schop mn paard niet doormidden, zaag niet.. Waarom dan in hemelsnaam..Verward ?

Cross en springen natuurlijk foutloos en super (hard Tong uitsteken)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:10

Ok! Nou, euh, ik heb tig keer "slingerend", "naast AC-lijn", "handen rechtop houden!" en "volte niet rond" geschreven Haha!

Oh en Esmee: Daarom was ik ook benieuwd of jij op Bokt zat. Ik schreef bij die jury, maar je zat je paard verschrikkelijk in de mond! Bloos Inderdaad geen zweep, getrap of gezaag, maar wel een hoop getrek...

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:14

Dat doe ik dus niet, ik nodig je graag uit een keer te komen trekken op dit paard, dan slaat ze stijl achterover. Ik heb mijn teugels te lang en dat is een fout van mij, daar werk ik aan, daarom moet ik mijn handen een stuk verder naar achter doen waardoor het lijkt of ik trek. + dat ze bij spanning haar mond opent. Ik vond dit wel zo ontzettend onterecht.
Maar het maakt me verder niets uit, ik krijg goed en vaak les en ik heb van téveel verschillende mensen met verstand ervan gehoord dat ik zacht met mn handen ben dat ik deze dan maar als een misser beschouw Ja.

En uit de ring halen voor een slingerende volte kan helemaal niet. Het is geen Z-dressuur paard, dat beest is met trauma's bij mij gekomen 3 maand terug. Dat hij uberhaubt al LOOPT is al goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:18

Ah ok, ja als je paard bij spanning sowieso al raar gaat doen met haar hoofd en haar mond opent, dan verklaart dat al een hoop ja Haha!

Wel fijn dat de cross + springen wel goed gingen!

Volgens mij zaten er trouwens best veel Bokkers in onze ring (4)! Ik was wel wat aan het klunzen met schrijven hier en daar trouwens... FNRS protocollen zijn ff wennen Knipoog

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:21

Dit paard liep tot een maand terug op haar achterbenen.. En ze schud heel erg met haar hoofd als ze druk is ja.. Laatst reed een ander meisje op haar, en ik moet zeggen ik vond het ook geen prettig gezicht, ze maakt zich zo druk terwijl dat meisje er gewoon netjes op zat..
Maar de vorige jury vroeg gelijk 'wat is er aan de hand met dit paard', wat ik HEEL wat anders vind dan 'ik wou je de ring uit zetten." Dat had ik me ook niet zomaar laten gebeuren namelijk Lachen
Djulita reed iig ook in ring 4..

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:23

Nouja, het lijkt me dat als een jury je verzoekt om de ring te verlaten je niet veel keus hebt.
Maargoed, iemand anders nog verslagen over Holten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:35

Smeejj schreef:
Djulita reed iig ook in ring 4..

Jep, en een pony die Romy heette (meisje weet ik zo niet meer)...

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:12

Ja klopt! Noukiejj dacht ik..! En Manon met Snoopy, die was ook zo laag gepunt, terwijl die helemaal niet zo raar liep..
Maargoed vorig jaar had ik een veel te goede jury, nu eens niet. Kan me verder niet zoveel schelen, ik weet voor mezelf dat het niet zo erg is als ik neergezet word hier Vork .
De rest van de bokkers reden in de ring ervoor dacht ik..

Hier de foto's van mij, de foto's van de overige bokkers die ik heb komen er zo op Haha!.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zie je hier dat ze ook net haar mond open doet terwijl ik NIET trek, omdat ze moest wachten om te springen Lachen?
Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:14

Hmm... We hadden ook hoge punten er tussen zitten... Stuk of 7 tussen de 220 en 230!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:19

Sarah (Odetteke:)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Met dank aan ELINEEE

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:22

Nou, ik reed in ring 3, had 204 punten zonder 1 pas galop of doorzitten Haha!

Cross ging wel goed in het begin....totdat ik er vanaf mieterde. Gelukkig heb ik het toch uit kunnen rijden.

AL met al was ik alsnog best tevreden over zijn en onze allereerste wedstrijd! Thanx voor de foto's eline!!

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:26

En dan Heidi (?) met Jentel Haha!

Afbeelding
Afbeelding
En een half paard Clown
Afbeelding
Afbeelding

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:28

Afbeelding
Afbeelding

De rest heeft Kelly Tong uitsteken.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:56

AAh smeejj dank u voor de foto! Idd dat was ik op romy!
Nou de dressuur ging niet echt lekker! Romy was totaal niet ontspannen, ze liep telkens te hinneken naar haar grote vriendin. Tot verbazing leverde dat een 1e prijs bij de dressuur op! De cross ging echt super goed, wat was die gaaf zeg! En het parcoursje ja ging snel, haha en zonder weigeringen of balken. Kortom een super leuke dag! Khad trouwens 227 punten!
Laatst bijgewerkt door _Anouck op 29-10-06 19:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:59

Ik krijg net een blije sms met de mededeling dat er een Bokker in de prijzen zat bij de 70 cm en haar stalgenootje (geen Bokker) ook, die was zelfs eerste. Cool

Maar ik zeg niet wie het is, dat mag ze mooi zelf vertellen. We hebben iig foto's van haar. Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:00

Iedereen die prijzen heeft gereden, GEFELICITEERD!!!

Zuslief heeft heel netjes gereden vandaag.
224 punten in de dressuur (ring 4.. Knipoog )
Daarna in de cross 1 weigering, Nena had even wat moeite om bij hindernis 16 tussen de muurtjes door te gaan.
En het springen foutloos.
Uiteindelijk een 4e prijs!!! Haha!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:01

Ik zei het je daar al Chantal, hartstikke leuk dat Nena nog steeds zo actief is! En ook nog een prijs, super gedaan, gefeliciteerd! Hoe oud is jouw zusje eigenlijk?

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:04

Mijn jongste zusje Dyon die vandaag mee deed met Nena is nu 11 jaar!
Dit was haar 2de wedstrijdje.
Ik heb dit jaar eerst samen met haar de tripalon in Laren gereden en vandaag heeft ze helemaal alleen de oefencross in Holten gedaan!
Maar Nena is nog harstikke fit met haar 21 jaar! Echt leuk om te zien hoe goed die oude pony het nog doet.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:06

eej je zegt 3 topics over holten kan er toch echt maar 2 vinden

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:09

Er zijn er wel 3 hoor!
1 voor de voorbespreking
1 voor de startlijsten
1 voor de uitslagen

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:10

aha oke die van de startlijsten had ik niet meegekregen, maarja die is dus nu niet zo belangrijk Tong uitsteken

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:12

Was erg leuk vandaag! *LOL*
Veel bokkers gemeet ! Haha!
Manon ging met snoop de cross foutloos rond in een harde tempo ( dus te snel Clown )
Punten van haar vond ik echt niet terecht, 190 punten,reed ook in ring 4 en ik vond het best aardig,pony wilt altijd graag hard en rukt zo de teugels uit je handen als je ze niet goed vast hebt.Tsja en aanspringen in galop,ze deed iig erg voorzichtig in die gladde hoeken Tong uitsteken
Foto's zijn nu aan het laden,weet niet wie ik allemaal op de foto heb,iig Noekiej,Jentel en dr dochter,Henrieke en uhm lady F? nouja kijk maar!
Van springen zijn ze helaas echt wazig geworden door die donkere binnenbak Koe
Foto's komen zo!

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:14

Aah leuk hoor!
Ja idd strenge jury in ring 4. Maar volgens mij moet het slecht gaan en dan krijg je hoge punten Tong uitsteken! haha! Want bij mij ging het echt niet goed gewoon en ik had er 227 :S! Maar leuk dat je foto's hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:15

Kijk, daar hebben we wel twee mensen met hoge punten in ring 4 Haha!

Ik vond Romy ook echt een hele leuke pony en je reed netjes!!

Wat me trouwens opvalt... Van tevoren zag ik meerdere keren langskomen "gewoon blijven draven bij de galop" etc, maar bij ons heeft wel iedereen gegaloppeerd...