Beste Bokkers,
Ik heb gisteren op verzoek van de familie een fotoreportage gemaakt van de stille tocht. De familie heeft vanmorgen besloten de foto's met jullie te delen. Ik heb ze op MIJNALBUM geplaatst zodat jullie de foto's kunnen downloaden voor eigen gebruik. Het is ook mogelijk om een enkele foto in grote resolutie te krijgen via een PM-aanvraag.
Ik had tot gisteren best wel twijfels om te gaan, de plechtigheid bij de crematie van Marinus was voor mij een afsluiting (dacht ik) maar naar mate de datum dichterbij kwam ging ik steeds meer realiseren dat ook deze gebeurtenis heel belangrijk kan zijn voor het uiten van je gevoelens. Monique kon helaas niet mee naar de crematie en had ook steeds meer het gevoel om wel te gaan. Op zaterdagochtend, toen ik las dat Thea door een heel vervelende gebeurtenis niet kon komen, heb ik Marja gebeld om te vragen wie dan de foto's ging maken. Niet lang daarna reden Monique en ik richting Oosterwolde/Haulerwijk ons gevoel achterna..........
Zolang je aan het fotograferen bent dan voelt zo een gebeurtenis meer als "werk" of "opdracht" totdat ik op de terugweg niet meer voorop maar achterop liep en als laatste bij zijn (of moet ik zeggen; "onze") Trailtuin wegliep. Een paar maanden geleden heb ik met veel plezier de opening nog in beeld gebracht en nu was ik er weer om, in mijn belevenis, de afsluiting in beeld te brengen. Ik ben blij dat ik een waterdichte lens heb............
http://www.mijnalbum.nl/Album=X8VPU43M
Monique en Rob