[SGW] SGW Diepenheim: wedstrijdverslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

SGW Diepenheim: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-06 20:12

Hier kunnen alle wedstrijdverslagen van SGW Diepenheim geplaatst worden.

SGWuppie

Re: SGW Diepenheim: wedstrijdverslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-06 21:49

Go jij! Go jij!*\o/**\o/**\o/*JORN GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!*\o/**\o/*

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 06:14

Jorn kampioen? Gaaf!!!!!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 06:45

Congrats dan maar! OK dan!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 10:38

ik wil meer weten Knipoog

Simone Terpstra (L pony's) is nog 11e geworden, ze stond met 195 en 199 2e na de dressuur maar door 2 balken int springparcours is ze dus wat afgezakt. Cross heeft ze wel foutloos gereden!!! Echt top!! Volgend jaar hoop ik er zelf weer bij te zijn Knipoog

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 11:23

Go jij! Go jij! JORN GEFELICITEERD! Go jij! Go jij!
(jammer dat ik gisteren niet op je feest kon komen Knipoog)

Jorrn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:22

Ik heb idd gewonnen, had zeer goed gedressuurd alleen 1 van de 2 jury's wist dat niet te waarderen Verdrietig , (ik moest op vrijdag dressuuren)
dus ik had helemaal niet verwacht dat ik nog een kans maakte om nog te winnen, ik hoopte dat ik nog wel bij de prijzen zou komen maar dan moest ik wel foutloos springen en ze is soms een beetje onvoorzichtig, ik was ook super zenuwachtig want het stond ook nog best wel moeilijk.
Gelukkig bleef ik foutloos, want van de 5 die boven mij stonden met dressuur hadden er 4 een balk, dat wist ik nog niet toen ik de cross in ging, gelukkig reed ik lekker foutloos en binnen de tijd de meeste hindernissen gingen wel lekker behalve de wiebertjes die paste niet lekker en daar viel me pony ook bijna, na de cross hoorde ik dat er 4 boven mij een balk hadden met springen, dat betekende dat ik al 2e zou staan en later kregen we toen ook te horen dat er een 2 seconde buiten de tijd was en ook onder mij kwam te staan dus had gewonnen Haha! Haha! Haha!
volges mij heb ik nog nooit zo'n lang bericht gemaakt en het is nog nieteens de helft zo lang als de meeste van jullie ze maken Tong uitsteken

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:23

Haha dat klopt wel Jorn, wij dames kletsen altijd veel meer Bloos

maar supergoed van je!

Jorrn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:31

bedankt allemaal voor de felicitaties Haha!:D:D

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:36

gefeliciteerd Jorn!

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:45

Je mag ook wel eens een knap bericht plaatsen als je NEDERLANDSKAMPIOEN bent geworden Ja

Go jij! Go jij! GEFELICITEERD!! Go jij! Go jij!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 16:55

Ik ben ook terug uit diepenheim en voel me echt zwaar zwaar klote.. Ben er gewoon ziek van! Ik heb al een aantal bokkers gesproken en die weten al wat er is...

Ik heb goed gedressuurd, nog niet optimaal ze kan veel beter. Toch vijfde met 190 punten. Springen was ik foutloos. Toen de cross. Was vorige keer 20 sec buiten de tijd, dus nu moest/mocht ik van mn pa een crosshorloge aanschaffen Lachen Nu 15 sec te vroeg.... De cross ging super, niks geen twijfel. Alleen de steiger in het water moest ik haar aandrukken. Was ik uit de cross, zadel eraf en lekker stappen. Toen naar de dierenarts.. ze was helemala opgefokt van de linten en bloemtjes bij de ingang naar het dressuur terrein. Haar hartslag was ineens 80 (nog nooit gehad). Toen moest ik wegdraven en schrok ze ergens van, en sprong heel raar opzij. Toen wegdraven: stok en stokkreupel. Niks konden we vinden, niks warms, niks diks, niks kapot, helemaal niks. Ook na heel lang stappen was het niet over...... Ik baal zo erg, ze kwam gewoon goed rad uit de cross. Bij het keuren is het gewoon gebeurd. In neede werd ze ook al afgekeurd, maar toen ahd ze zich blijbkaar in de cross geblesseerd, vorige week in bathmen was er niks an de hand. We laten haar nu nakijken of er niet wat is.... Ik vertrouw het voor geen cent. Als ze toch een zeer been heeft, dan loopt ze niet zo fijn in de cross neem ik aan. Voel me echt zwaar zwaar klote...

Een aantal bokker gesproken en wat hebben er ook geod gereden! Alvast gefeliciteerd met de prijzen!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-06 16:57

Jeetje. Ik kan alleen maar hopen dat ie zich verstapt heeft en dat het binnen een paar dagen weer weg is. Wel goed koelen he Knipoog

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:01

Gefeliciteer Jorn!!! Go jij! Go jij! Wel tof dat er dit jaar een NK voor t B is geweest Ja

Anne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 17:10

Jeetje rowo wat vervelend! Hopelijk kom je er snel achter wat het is! Joeri is ook een keer uit het niets stok en stok kreupel geweest, toen was het blijkbaar kramp..
Maar ik neem aan dat ze nu nog steeds niet goed loopt?
Iig Kl*te!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:29

Super Jorn! Suus, Jorn is kampioen in het L geworden!

Rowo, dat is zeker schrikken. Overigens wil ik je niet bang maken, maar mijn paard crosste echt heel fijn (M!) en bleek desondanks zware spat te hebben, dus goed lopen in de cross wil niet altijd iets zeggen. Maar hopelijk valt het mee.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:52

Hier mijn verslag:

Dressuur ging wel netjes: 186 pnt en negende. Springen had ik jammer genoeg drie balken. Had niet gehoeven, maar jah.. Ik vergeet af en toe mijn been wel is. Had alleen bij hindernis 3 bijna een man omver gesprongen! Ik was me boos. Ik had bij hindernis 1 een balk eraf gegooid en de parcoursbouwer wou netjes die balk erop leggen, alleen kende hij volgens mij de weg niet!! Hij liep zo door achter hindernis 3 langs. Ik schreeuwen, incl vele meerdere mensen.. Niks hielp, hij hoorde niks. Ik twijfelde nog of ik wel of niet moest springen. Had alleen al te veel vaart, dus wel gesprongen. Ik lande echt nét naast die man. Hij moet echt geschrokken zijn, Incl IK!!!!

Toen de cross in. Hij werd een beetje hyper toen nr 70 en 71 vertrokken.. Hij deed een beetje raar, ben toen ff een beetje boos geworden en volgens mij is hij toen boos op mij geworden. Dat was dus 1 weigering. Hindernis 2, 3, 4 en 5 gingen goed. Toen hindernis 6, de heksenoog. Ik reed hindernis 5 teveel op rechts aan en had te weinig druk voor de heksenoog. Jammer 1 weigering. Hindernis 7, 8, 9 gingen ook goed. hij had de twijfels of ie het water in wou. Gelukkig ging ie nog, alleen 1 weigering op die hindernis in het water. Hindernis 12, 13, 14 en 15 gingen helemaal goed. Bij hindernis 16 heb ik jammer genoeg verkeerde instructie gehad van de hindernis jury. Ik wou het alternatief nemen en ze zeiden tegen mij dat ie links van de boom, schuin langs de wal kwam te staan. Kom ik daar aan in vol tempo, staat ie in 1x overdwars. Moest dus een hele kleine volte maken, dwars door mensen wie daar nie mochten staan. Had dus totaal geen mooie aanrij laan, 2 weigeringen!!! Toen in volle tempo na hindernis 17, reed rowo in 1x achter mij (jah ik was ook zooooooooo sloom Haha! Haha! ) Heb rowo na hindernis 17 voor gelaten. Ik deed toch niet mee voor de tijd, prijs etc en ik gunde het haar wel dat zei wél binnen de tijd was. Hindernis 18, 19 en 20 gingen ook foutloos!! Had er alleen 7 min 33 sec over gedaan! dat waren dus 44,4 tijdfouten!! Ach jah, ik ben in ieder geval ontzettend tevreden! Mijn doel was om rond te komen en dat is gelukt.!! Vond het een ontzettend mooie cross!! Mijn paps en ik hebben onderweg maar besloten dat we geen veulentjes met mijn merrie fokken. (Vind ik nie erg!! oh jah, ik zeg heel vaak 'hij' in dit verhaal, alleen is het een zij!!
Ga nu ff nagenieten bij Bruins!!:D:D
@ rowo: Wat ontzettend balen zeg!! Zat ik jouw nog in de weg of???? Hopelijk komt alles goed!!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:56

We laten haar deze week na kijken, want ik heb een slecht voorgevoel dat er iets niet goed is..... Ze is bijna nooit kreupel en de dierenarts vroeg me ook al of ze al eens spat had gehad. Nu 2 van de 3 crossen afgekeurd. Ik vraag me telkens af of ik iets fout doe, en of ik niks gemerkt heb onder de cross. Heb haar na diepenheim nog een uurtje in de wei gedaan en het leek iets beter. Morgen kijk ik weer..... Ik ga idd goed koelen, allleen waar? NIks is warm, niks dik, niks kapot....

@ rivellalight: ik had idd ietsje harder gewild, maar echt in de weg reed je niet hoor! Was al blij dat je me er langs liet Haha! Bedankt!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:58

Als het spat is, helpt koelen niet. Dat zit in de sprong, voorkant, onderaan.

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:01

OKay dan!!!! Ik had ook nie echt achterom gekeken hoe dicht jij achter me reed!!! In ieder geval heel veel sterkte met jouw paardje!!!

H_Schipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:07

Ik hoop dat het meevalt, rowo.
Ik wou nog een paar waterbak-foto's hebben want die had ik nog niet, dus ik heb een paar foto's gemaakt vandaag:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

+ nog een paar op m'n site. (15 maar)

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:10

jaa rowo echt balen! je zag er inderdaad echt niets aan.. Boos!
en jorn, gefeliditeerd!!

ik had 182 voor de dressuur een beetje matig want het ging eigenlijk wel heel goed maarja het spetterde er niet van af nee..
springen twee balken marja de bodem was echt zwaaaar bagger! en ik drukte hem bij hind 1 iets te veel aan en toen was het gebeurd,, hij ging lekker hard en onbenullig.. had hem na hind 3 weer onder controle.. had in de dubbel en op de laatste een balkje Boos!
de cross ging super!! hij deed het echt geweldig kwam overal goed bij..
heb bij de punten de langste omweg genomen.. 14 dubbel en dan links draaien en dan 15 als dubbel dus was uiteindelijk 3 sec buiten de tijd en heb op het laatst ook wel heel rustig aangedaan ivm de zware bodem in de bochten
uiteindelijk 7e en net buiten de prijzen, vond het nog best goed want ben na de dressuur dus 6 plekken omhoog gegaan Haha!

Sjuulie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:13

welke fotografen stonden er eigenlijk allemaal?
ik ben er wel een paar tegengekomen..
paardinbeeld was er en die heeft weer een 1 zeer lelijke foto.. ( dat heb ik altijd bij hem, maar 1 foto en die is nog mislukt ook Bloos )
en bij de waterbak stond ook nog zon proffesionele.. en onderweg kwam ik er ook nog 1 tegen op het galoppeerstuk van 11 naar 12..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:23

Gefeliciteerd met je foutloze cross Sjuulie! Jammer dat je net buiten de prijzen viel

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 19:28

Ik geloof dat er alleen paardinbeeld was, toch? Ik heb 1 wat mindere foto van mij gezien en 2 hele mooie! Misschien dat ik ze nog wel bestel. zo gauw ze op de site staan, zet ik ze hier neer.

@ rivellalight... net vooor dat stukje dat je me voorliet zat ik vlak achter je... Daarvoor een stukje verder. Toen ik de bocht naar de bult toe doorreed zag ik jou net richting de 2e van het alternatief gaan.