Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
storrum schreef:Ik zie het liefst een goed gebouwd paard, met een goed karakter en goede gangen, en dan het liefste met Appie-tekening.@SuzanneAAHCH: heel goed van de ApHC, want ik zie liever een appaloosa met kleur. Toch? (nja.... het liefst zie ik toch quarters)
Brammetje16 schreef:Hij doet het bij mij helaas ook niet, moet denk i kdie realplayer downloaden maar dan krijg ik vast weer rotzooi op de comp.
kleur hoor
. Had op mijn solid, niet gekleurde appie met roodvoskleur wel graag een paar stippen gehad. Helaas blijft het afwachten wat er uit komt. Vlekjes X vlekjes of stippels is geen 100% garantie voor ook vlekjes en stippels.
CJvR schreef:Over een tijdje begint ie vast fanatiek te roanenOverigens niet gekleurde appies hebben ook eenkleur hoor
. Had op mijn solid, niet gekleurde appie met roodvoskleur wel graag een paar stippen gehad. Helaas blijft het afwachten wat er uit komt. Vlekjes X vlekjes of stippels is geen 100% garantie voor ook vlekjes en stippels.
Hoewel mijn solidje met zijn 8 jaar nu pas begint appaloosa kenmerken te krijgen. Maar ondanks dat ie zonder "kleur" rond moet lopen toch NK halter is geworden. Uit dankbaarheid zag ik hem van de week weer een flink aantal witte haren produceren.