Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
uit! 
Citaat:Ik vind het geweldig. Zo vaak hoor ik mensen half/half een meninkje uiten. Hier te kort, daar te breed, en er nooit iets mee doen, afgezien van een beetje klagen tegen mensen die er verder niets aan kunnen doen. Bea laat het in ieder geval horen aan iedereen die het wil lezen!
? Jolande schreef:Waarschijnlijk vind je het geweldig zolang het maar niet over jou gaat.
Jolande schreef:Doe dat op een forum als dit, of mondeling tegen de betreffende personen.
Jolande schreef:Het blad had inderdaad beter "Bea's Opinie" kunnen heten in plaats van de Quarter.
FlyingHigh schreef:Moet er niet een naamsverandering komen?? De Quarter wordt "De Bea"?

NotNice schreef:Daar komt bij dat je vaak zelf heus wel weet hoe je gereden hebt, of het goed ging, enzovoorts. Wat Bea, Bokt of het sportjournaal ervan denkt verandert daar niets aan.
NotNice schreef:een forum als dit is meer openbaar dan de quarter! volgens mij ligt de quarter ook niet in de schappen van de tijdschriften-handel, dus de kans dat een niet-western-ruiter het onder ogen krijgt en er een compleet scheef beeld van de sport krijgt is erg klein.
) De meeste feliciteren elkaar met behaald succes. Dit is niet te vergelijken dus.NotNice schreef:Jolande schreef:Het blad had inderdaad beter "Bea's Opinie" kunnen heten in plaats van de Quarter.FlyingHigh schreef:Moet er niet een naamsverandering komen?? De Quarter wordt "De Bea"?
oke, hier ben ik het volledig mee eens![]()
en dan nog zit ik elk kwartaal erop te wachten onder de brievenbus!
ik heb ook opgezegd! altijd dat negatieve gedoe.
ik ga ook opzeggen!!!!hoef niet te zeggen waarom hebben jullie al gedaan!!!!
spinninggirl schreef:ik ben het eens met jolande!ik heb ook opgezegd! altijd dat negatieve gedoe.
bah wat moeten de niet western ruiters wel niet van "onze sport" denken.
er worden altijd dezelfde profs afgezeken. en dan over beginners en amateurs die helemaal door de slijk worden gehaald,jeetje zeg heeft dat mens wel eens zelf op een paard gezeten????????
Waratje schreef:Wat niet western ruiters er van vinden? Helemaal niets, want die lezen het blad niet (ik dus ook niet). Maar wat ik wel weet is dat ik niet voor m'n plezier naar een westernwedstrijd ga kijken, dààr wordt ik heel droevig vanMisschien dat dit je een beetje genuanceerder beeld over hoe "je sport" overkomt bij niet-western ruiters kan geven?
! Ik ben nu toch wel erg benieuwd wat je zo droevig heeft gemaakt op de bezochte westernwedstrijden, dat je direct de complete westernsport verafschuwd..............vertel eens?? 
XoNo schreef:Oh, en op dressuurwedstrijden heb jij zeker een blinddoek om?
Typisch een gevalletje meten met 2 maten!
Citaat:jeetje zeg heeft dat mens wel eens zelf op een paard gezeten????????
Citaat:Waratje
Bericht onderwerp: Re: Bea's Opini-blad (de Quarter)
XoNo schreef:
Oh, en op dressuurwedstrijden heb jij zeker een blinddoek om?
Nee hoor, daar kom ik om precies dezelfde reden ook niet
Citaat:Wat Bea, Bokt of het sportjournaal ervan denkt verandert daar niets aan.
XoNo schreef:Oh, en op dressuurwedstrijden heb jij zeker een blinddoek om?

NotNice schreef:misschien voelen sommige mensen zich aangesproken en gaan dan beter met hun paarden om, of voelt een jury zich aangetrokken en kijken wat minder naar het voorkeurs-plaatje en meer naar de prestatie in het algemeen.
geen-gel#l-nek-in-de-krul (ik ken geen western-variant hierop, sorry) kan iedereen tenslotte presteren, maar we worden er als publiek wel zwaar depressief van.
) alleen hun sport aangevallen zien, en de genen die wel volgens die variant rijden voelen zich niet aangesproken, want die zien het nu ook niet dat ze verkeerd bezig zijn. Sterker nog, die willen het niet zien. Het enige wat het veroorzaakt is meer negativiteit.