[WN] Pleasure filmpje Blondy

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blunneke

Pleasure filmpje Blondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 20:51

Hieronder een filmpje van Blun en mij afgelopen middag.
Hoe vinden jullie dat ze het doet?
Zo nu en dan flikt ze het om weer eens niet te verzamelen maar lekker te draven achter maar we werken er aan. Desondanks, vind ik, dat dit toch al een hele verbetering is met enkele maanden geleden...

Op rechte stukken doet ze het wel veel beter maar ja, de bak is te zwaar dus ben ik maar gaan hobbelen in het longeerringetje.
Blondy is nogal stijf (net Pinokkio), ze heeft nogal moeite met zich rond te maken en dan voornamelijk haar hoofd iets naar binnen te laten komen maar ook daar werken we aan.

(ik rijd Pleasure met haar dus letten op tempo, verzameling, cadans, hoofd/halshouding, etc)

Ben benieuwd naar jullie reacties (be nice ... )

(PS ik rijd hier met halster omdat Blun kennelijk weer superieure haken heeft, tandarts komt gelukkig maandag al)

http://www.zippyvideos.com/341615347613 ... ure_oefen/

Blunneke

Re: Pleasure filmpje Blondy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-06 21:10

Dit topic is al meer dan 10 x bekeken zag ik net maar nog geen reacties.... Verdrietig

Niemand????
Niemand serieuze tips voor me? (of complimentjes mogen ook hahaha Tong uitsteken )

mariska12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 09:38

ziet er leuk uit Lachen

meikie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 09:42

Leuk om te zien! Wat betreft Tips betreft: Het gaat allemaal om drijven zodat ze van achteruit genoeg sprong maakt en voor tegenhouden zodat ze nageeft en dan natuurlijk weer die teugel ontspannen. Zodra je merkt dat ze achter gaat draven moet je dus meer je benen erbijhouden, eigenlijk moet je dus zoiezo met meer been rijden om dit te voorkomen. Sucses!

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 09:43

Heel knap van je paardje hoor (en jou natuurlijk !). Veel plezier samen !.

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 09:46

Ik denk dat het er goed uitziet Tong uitsteken Ik houd zelf helemaal niet van die enge pleasure-gangen, ik zie liever een paard lekker soepel door heel het lichaam bewegen Bloos Maar nogmaals: voor een pleasure galop ziet het er denk ik goed uit Ja

Je geeft aan dat je paardje stijf is, misschien een idee om er eens een masseur bij te halen? Wij hebben dat toevallig gisteren gedaan en zijn best geschrokken van hoe vast haar spieren zaten. Met een paar behandelingen en dan bijhouden heb je een ander paard (zeggen ze Knipoog )

Tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 10:31

Ik heb niet echt verstand van Pleasure... Ik vind 't er goed uitzien Haha!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 11:43

Tsjah, zo zou ik ook gaan lopen als ik 100x dat rondje moest lopen!!

Haha nee, ziet er leuk uit, leuke combi Knipoog

Blunneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-06 16:24

klaasjuhhh schreef:
Tsjah, zo zou ik ook gaan lopen als ik 100x dat rondje moest lopen!!

Haha nee, ziet er leuk uit, leuke combi Knipoog

Ja het is een vrij saaie en kleine volte maar het is even niet anders... de rijbak zakt ze gewoon tot halverwege haar been in weg onderhand, die bak is zo zwaar dat geen een paard een normale galopssprong kan maken, laatstaan een lope..
We trainen ook in het bos maar vaak is het er erg druk en is madame te snel afgeleid en dan gaat die kop weer omhoog pfffffff.
De boer gaat wel iets aan die rijbak doen (geloof houtsnippers erdoor ofzo) maar ja, wanneer dat gaat gebeuren.... ehhhh geen idee hahahaa

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 15:11

Haha, was niet raar bedoeld ofzo hoor Knipoog

Succes verder Lachen