Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik vind t stuk in stap (rechterhand in draf B volte 15m - tussen B en F middenstap - KB vrije stap - tussen B en M arbeidsdraf) een beetje raar, zou dat ook eerst wel eens willen zien...

Eventinggek schreef:Ja dat kloptIk vind t stuk in stap (rechterhand in draf B volte 15m - tussen B en F middenstap - KB vrije stap - tussen B en M arbeidsdraf) een beetje raar, zou dat ook eerst wel eens willen zien...
Ik geloof dat je dus direct vanuit draf naar middenstap moet gaan en dan van KB van hand veranderen in vrij stap en daarna tussen B en M weer aandraven.

marieketencate schreef:Joh, gewoon niet druk maken, doen die Belgen ook niet

Lielle schreef:ben alleen heel erg benieuwd hoe het springen zo snel na de cross gaat bevallen
, heb nog steeds problemen met mijn ademhaling onderweg waardoor ik veel te snel verzuur onderweg.
Lielle schreef:Dat heb ik vroeger (heeeeel vroeger) ook wel gedaan, maar ik vind maar een half uur ertussen wel erg weinig.
En druk maken is een groot woord, we zien het wel.
Voor Overpelt dit voorjaar stond in het programma ook normaal ik geloof 480 m/min maar op de dag zelf bleek dat dit aangepast was. Ik heb dit toen met een paar Belgische collega's
besproken en het blijkt dat de organisaties het tempo naargelang de weer/bodemgesteldheid mogen aanpassen! Dus altijd goed controleren op de dag zelf en niet blindelings op het programma afgaan. marieketencate schreef:Dat is nog niet zo heel lang geleden hoor! Meestal zat daar wel wat tijd tussen, want ik herinner me dat ik altijd in springtenu sprong, dus niet in crossoutfit..
Volgens mij is het eind 2002 aangepast, en ik ben pas in 2003 weer gaan crossen.
We moeten dus idd heeeel rustig aan gaan doen. Hopelijk gaat Pasjha dan niet weer spoken zoeken
Idd Scum!
maarja, dat zal toch wel niks meer worden. Ik geloof dat de starttijden dan ook wat moeilijk zouden worden....