De vorige keer had ik een stukje geschreven over mijn eerste les.Vandaag heb ik mijn tweede priveles gehad.Eigenlijk zou mijn vriend alleen les hebben,had hem nl een westernles kado gegeven voor zijn verjaardag.Was eigenlijk meer een grapje omdat hij mij er zo mee liep te pesten maar hij wou het toch graag een keer proberen.
Hij hielp wel dapper mee de paarden binnen en buiten zetten en voeren maar erop zitten had hij toch wat mindere ervaringen mee....
In elk geval hij rijden,ik ook maar weer dacht ik,anders moest ik tot morgen wachten en dat duurt natuurlijk veel te lang......Eerste kennismaking hing hij nl in Oostenrijk aan de hals van een haflinger in volle galop langs een weg
De les beviel erg goed, lekker gereden,veel op de volte gewerkt aan de buiging en het los maken van je paard.Zijgangen geoefend en het halthouden,achterwaarts en roll-back.Lekker galopeerd,mooi ontspannen en voorwaart en nog even changementje gedaan.Ik heb weer zitten genieten.
En als ik evelien mag geloven pak ik het snel op en ziet het er aardig uit.
Blijkt wel dat een goede basis dus erg veel scheelt.
Morgen ga ik in de groepsles voor het eerst en merk nu al dat een weekje wachten daarna me veel te lang duurt.Blijf toch een beetje een fanatiekeling
Dus misschien binnenkort op zoek naar iemand die een bijrijder zoekt.Ben nl wel nieuwsgierig hoever ik in deze sport zou kunnen komen

Ik had ook al stiekum gauw gePBt
Alleen Cowboy kan soms een beetje langzaam zijn. Veel plezier vanmiddag in de les!