Ze heet eigenlijk bordeline girl, maar bij haar vorige eigenaar werd ze cat genoemd,wat ik zelf ook een leuke naam vind.Ze is nu 5 jaar en werkelijk een droom van een paard!Ze is super lief op stal,gemakkelijk in de omgang,mooi en ook nog eens geweldig om te rijden.Ik leer veel van haar en hoop goed te kunnen worden in de discipline reining.We hebben al wat wedstrijdjes gehad en dat ging erg goed.Nu ben ik bezig met het oefenen van mijn wissels.
Cat's favoriete bezigheid,rennen en grazen in de wei.
Lekker even uitrollen na het rijden
Ik rij pas sinds twee jaar western,dus niet te streng zijn a.u.b.Volgende week ga ik op pad voor een neiuw zadel.Dit zadel past goed,maar ik zit er niet stabiel genoeg in,waardoor mijn benen iedere keer te ver naar voren gaan.
Reining is duidelijk mijn favoriete onderdeel.De kunst om aan een los teugeltje je paard ingewikkelde manouvres te laten uitvoeren vind ik echt een uitdaging.
Met mijn eerste quarter "okies cute sandy" heb ik ook trail ,horsemanship en reining gereden,maar zij was niet cool genoeg in haar hoofd om verder mee te gaan.Helaas staat ze nu weer te koop(bij diegene die haar van mij heeft gekocht).Als iemand meer over haar wilt weten,stuur me dan een pb-tje.
Mijn lieve sandy,
)
Die draffoto in de wei is geweldig!