. Ik hoop dat ik wat foto's heb, dat terrein is een stuk minder fotogeniek dan de Vlietlanden
. Verder ging alles ok. Losrijden was Kev prima
. Eerste sprong aarzelen, tweede sprong stond hij 30 meter voor de sprong al stil
. Daar heb ik het alternatief genomen. Derde sprong was een hindernisje op een helling naar beneden, omdat hij bij twee zo zat te trutten heb ik daar ook het alternatief genomen. Water ook alternatief.
Verder alles gewoon lekker gesprongen
. Kev moet met dit soort dingen er wel een beetje in komen. Dit terrein werkte ook niet zo mee. Vlietlanden is erg open dus dan kan hij alles zien, nu kwamen we regelmatig om de hoek wandelaars/hondjes/kinderwagens tegen dus dan ging gelijk de rem er weer op
. Hij is trouwens nog wel bij enkele andere sprongen ook 30 meter voor de sprong stil gaan staan
. Maar goed, als hij er dan voor stond was het gewoon normaal leuk springen
. Rare noodsprongen heb ik niet meer gehad
. Met uitstappen begon het een beetje te regenen en toen wij weg reden werd het echt pestweer. Timing was dus ook ok
. Leuke ochtend zo
O ja, voorkeuring: hartslag 33 (
), nakeuring 42 ( weer:
). Kom je daar met een zeiknat, onder het schuim staand paard bij de keuring
. Als hij dit over twee weken bij Endurance Katwijk ook zo doet
en coco aangemoedigd! Vierde plek, erg netjes, al zijn dat soort onvoorziene omstandigheden in het bos wel jammer. Anders was deze combi zeer waarschijnlijk op de eerste plek geindigd. Want verder reden ze een keurige foutloze rit!
eng vond (is ook niet zo erg gek voor de eerste onofficeele wedstrijd), maar de meeste gingen goed.
Maar goed dat deze er was, want het schijnt dat er steeds al behoorlijke opstoppingen waren bij het water. Wel fijn als mensen er dan langs kunnen.
)