ik heb al enkele keren op een westernzadel gereden en ik moet zeggen dathet wel een leuk en goed gevoel heeft.
kvoel me dan net als een echte cowboy!
groetjes, nikita
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chiquitatje schreef:hoi,
ik heb al enkele keren op een westernzadel gereden en ik moet zeggen dathet wel een leuk en goed gevoel heeft.
kvoel me dan net als een echte cowboy!
groetjes, nikita

Maarja, gelukkig is ze nog niet zo lang lid van Bokt dus mss moest ze dit gewoon even kwijt.
maar als je daar de eerste keer mee rijd geeft dat wel een zalig gevoel.

Miss_Montana schreef:Weer zo een die denkt dat als je op een westernzadel gaat zitten en als je maar hard genoeg 'Jiha' roept dat je dan western hebt gereden.Maarja, gelukkig is ze nog niet zo lang lid van Bokt dus mss moest ze dit gewoon even kwijt.
Ik wel hoor, keihard Jihaa roepen, met je lasso een hond proberen te vangen (bij gebrek aan koeien...
), plat door de bocht en een flinke rodeo er achteraan, da's pas western...
Miss_Montana schreef:
Weer zo een die denkt dat als je op een westernzadel gaat zitten en als je maar hard genoeg 'Jiha' roept dat je dan western hebt gereden.Maarja, gelukkig is ze nog niet zo lang lid van Bokt dus mss moest ze dit gewoon even kwijt.
Jus_dOrange schreef:
Doe jij dat nooit tijdens de les?Ik wel hoor, keihard Jihaa roepen, met je lasso een hond proberen te vangen (bij gebrek aan koeien...
), plat door de bocht en een flinke rodeo er achteraan, da's pas western...
. Miss_Montana schreef:Mss doe ik de volgende keer die herder, die's wat groter en loopt niet zo hard tenminste.

Mas schreef:AaGhHH!! DaT Is SiEhLUgGh!![]()
![]()
.

chiquitatje schreef:okok,
ik ga ff niks mer zeggen.![]()
ik heb geen les op westernzadel, neen, het is gewoon ff voor de fun, omdat mijn vriendin dat namelijk heeft en ze soms vraagt of ik er even op wil.
sorry als jullie daar zo over vallen, wist ik veel.
ik vind bokt.nl wel leuk, maar ik vind het wel jammer als iedereen zo over zo iets als valt, is nie zo leuk.
nouja, sorry als ik jullie heb gekwest ofzo omdat ik dat namelijk gewoon voor de fun doe, zonder les.
enja, als ik me nou zo voel, iedereen wil toch wel eens een zotjes doen dacht ik, of nie?
sorry hoor
Tuurlijk wil iedereen wel 'ns maf doen, maar veel mensen vatten jouw bericht verkeerd op, omdat 't een beetje overkomt alsof je op een westernzadel niet echt zou kunnen rijden.
chiquitatje schreef:okok,
ik ga ff niks mer zeggen.![]()
ik heb geen les op westernzadel, neen, het is gewoon ff voor de fun, omdat mijn vriendin dat namelijk heeft en ze soms vraagt of ik er even op wil.
sorry als jullie daar zo over vallen, wist ik veel.
ik vind bokt.nl wel leuk, maar ik vind het wel jammer als iedereen zo over zo iets als valt, is nie zo leuk.
nouja, sorry als ik jullie heb gekwest ofzo omdat ik dat namelijk gewoon voor de fun doe, zonder les.
enja, als ik me nou zo voel, iedereen wil toch wel eens een zotjes doen dacht ik, of nie?
sorry hoor
. Diep in de Zee, Hakuna Matata, Bibbidibabbadi Boo, noem maar op
Die zijn ook wat makkelijker mee te zingen zonder vals te klinken
Ben nl geen held in zingen...
ok, snap dat het voor mensen serieus is, respect heb ik er voor hoor!
ik snap er niets van
Beetje Cooldown Cafe voor wanneer je melig begint te worden en het is compleet
. Heeeeheeeey Baby Oeh Aah lalalalala! Of Henny Huisman, Snuuuuuiiiiitje waar was je dan zo lang?! lalalalala.