[WN] Weekje Eifel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sablou

Weekje Eifel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 10:04

Hoewel we eigenlijk van plan waren “gewoon” thuis te blijven en bij ons in de natuurgebieden te blijven rijden, zijn we toch “maar weer” een weekje de Eifel in geweest. Prachtig weer, geweldige omgeving en fantastische paarden (Chiane en Jerry) hebben er weer een onvergetelijke week van gemaakt. We hebben alle dagen, m.u.v. woensdag (rustdag) gereden in de regio tussen Prüm (D) en St. Vith (B), over bospaden, veldwegen en smokkelroutes. Door beekjes en riviertjes. De honden – Donna en Blitz - mee en in 5 dagen slechts 3x iemand tegen gekomen. Natuur puur.

Zo en nou weer aan het werk.
MVG Louis

Francis

Re: Weekje Eifel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 12:10

Ja daaag.. je dacht toch niet dat je daar mee weg kwam hé... we willen een volledig reisjournal inclusief foto's!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 12:39

Inderdaad... Zo is het wel erg lauw.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 19:37

Schitterende omgeving he? Wij zijn er ook niet meer weg te slaan uit de Eiffel en de Ardennen. Te paard ben je daar helemaal in de 7e hemel!

Jester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-06 11:01

Klinkt erg leuk allemaal... hoe doen jullie dat... ga je met je eigen paarden of huren jullie die daar? Rijden jullie met of zonder begeleiding?? Wij houden ook van paardrijvakanties.... maar de Ardennen vind ik een beetje link met mijn eigen paarden (zijn niet gewend om soms hele steile hellingen op en af te moeten over een rostachtige bodem). Daarom hebben we in de Ardennen op ter plaatse gehuurde paarden een dagtocht gereden. Erg leuk... adressen voor dit soort vakanties zijn altijd welkom!
Morgen gaan we op onze eigen paarden de Paarden 4 daagse in Zorgvlied rijden!! Heerlijk 4 dagen rijden door Drente/Friesland. De route wordt dmv bordjes aangegeven. We hebben er enorm veel zin in.

Groetjes,

Monique

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 20:00

Ik ben ook wel benieuwd naar meer verhalen en foto's!

Over 2 maanden zit ik ook in de Eiffel, lijkt me prachtig Ja

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 21:45

Wij zijn in augustus naar de Eifel getrokken! 5 dagen in de ongerepte natuur!!

Wij hebben onze eigen paarden meegenomen, en zij hebben dat prima gedaan!

En aangezien Sablou's foto's op zich laten wachten, zal ik de mijne maar posten... Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En ja, ... ik ben diegene met de hoed Tong uitsteken

PS: Mijn quarter Flyer is zopas verkocht. Zijn nieuwe baasje gaat heel hard van hem genieten. Ik wens ze allebei veel succes!!
Deze knappe man ligt mij heel nauw aan het hart...

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 16:11

Hey how ! Hoe is het mogelijk ! Jij ook hier op Bokt ! Ik heb jouw schitterende paard Flyer gekocht ! En we gaan hem super goed soigneren !
groetjes,
sev

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-06 16:30

Wat is de wereld toch klein!!!

Ik zie al uit naar woensdag, kan ik nog eens bij hem zijn!