Clinic Valery Kanavy!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nina_rex

Clinic Valery Kanavy!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 10:22

Enduranceteam Elite (een van de Vlaamse enduranceclubs) heeft meervoudig wereldkampioen Valery Kanavy (USA) kunnen strikken om een clinic te komen geven in Vlaanderen.

Deze zal bestaan uit een theoriegedeelte en een praktijkgedeelte en doorgaan op zaterdag 23 september te Boutersem (in de buurt van Leuven).
Voorinschrijven verplicht want aantal plaatsen beperkt! Tevens mogelijkheid om eigen paard mee te brengen!
Kosten: € 35, € 10 extra bij meebrengen paard.

Meer info hier.

Jeddah

Re: Clinic Valery Kanavy!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:12

Wat gaaaaaaaaaaaaaaf!!! Helaas rij ik de dag erna Ommen en kan ik dus niet, wil wel een verslagje hoor! Haha!

Nina_rex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 12:49

Ja, ik ga er met mijn vader heen, ben erg benieuwd. Heb van verschillende mensen gehoord dat ze een goede spreker is, en heel toegankelijk.

NienkeM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 17:05

Ik ben ooit bij een presentatie van een clinic van Valary Kanavy geweest (dus een clinic nav de clinic die Valary Kanavy zo'n 10 jaar geleden in Belgie hield). En zelfs dat was al interessant en leerzaam Haha!
Lastig dat onze wedstrijd net in dat weekend is... Erg leuk en leerzaam zal dat zijn!!!

elkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 21:19

ik ga er ook heen. Ik hoop dat het ook voor een beginner als mezelf toegankelijk is, maar ik denk dat ik er sowieso wel iets uit haal.