Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus ook extra kosten aan benzine/diesel. Dat laatste geldt ook voor de trainingen, en dan ben je daarvoor dus ook nog lesgeld kwijt, hoewel dat vaak nog wel meevalt (bv de regiotrainingen zijn goed te betalen), en terreinkosten. Ik zou je bovendien heel dringend ook aparte crossbeschermers aanraden, en ook die zijn al snel een 150 euro voor 4. 
Citaat:Ik ben voor een training schat ik gemiddeld 50 euro kwijt (lesgeld 20 euro, 10 euro terrein, 20 euro diesel), en voor een wedstrijd ook zoiets.
€ 50,- voor een training van 1,5 uur of een wedstrijd. Zoveel verdien ik amper met een dag hard werken
ben je gauw 40€ aan diesel kwijt.
Ibonn schreef:
@eventinggek: Wij zijn al om 6u30 in Gorssel en ik ben klaar met crossen om 11u00. Ik denk dus dat wij (Ruud en ik) wel kunnen groomen.
alvast super bedankt! We zien wel hoe t gaat lopen zondag. Jij moet ook al zo aso vroeg dressuren, t is ook nooit goed hé
Als ik niemand meekrijg stuur ik wel alvast een sms'je ter voorbereiding 
Moet daar toch echt wat op gaan bedenken.... Verder gaat t als je eenmaal alle spullen hebt wel want ze gaan natuurlijk wel lang mee (bodyprotector á €150,-, beenbescherming á € 130,-, crosshelm á €150,-). De lessen zijn idd niet duur tov normale privélessen, maar daartegenover kost t mij bijna altijd weer n halve tank....
Het is iedere keer nog alle kosten (en energie) waard geweest
en benzine kost vooral ook minder in wegenbelasting daarom heb ik ook voor benzine gekozen. Maar t is toch iedere keer slikken met tanken...
Maar ik bevestig idd dat het duur is.
Dan kom ik mss wel even je dressuurproefje kijken. 

3,5 uur is wel heeeel erg ver