[SGW] Event Cream

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Event Cream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 13:16

Hier was al eens een topic over, maar mijn vraag is toch effe anders.

Ik zit er hard over na te denken om toch Event Cream te gaan gebruiken tijdens de cross. Na mijn "innige ontmoeting" met de haagbol in Vlietlanden heb ik ontdek dat Djin daar toch een lelijk wondje aan heeft overgehouden. En ook al heb ik geen aanvaringen in de cross, het komt toch wel eens voor dat djin hier en daar een schram heeft. Dat vind ik eigenlijk zonde en onnodig en aangezien djin nogal gevoelig kan reageren op wondjes heb ik besloten om toch Event Cream te gaan proberen.

Mijn vraag is nu, welke raden jullie aan? Ik wil een event cream die ik er na de cross meteen (zonder warm water) af kan halen, zodat ik daarmee niet hoef te wachten tot ik thuis ben, want ook daar heb ik (nog) geen beschikking over warm water.

gr_roos

Re: Event Cream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:51

Ga het even volgen.
Heb ooit een pot gewonen van Leovet en daar heb ik Rabbie der benen in W'werf mee ingesmeerd.
Is alleen wel vrij kostbaar in guldens geloof ik 17,50

Spul ruikt wel onwijs lekker, heb het de hele weg geroken Clown Ging op zich ook wel makkelijk met koud water van der benen af.

TypicalDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 14:58

Ik gebruik de Event Salve van Lincoln en deze was ik er na het crossen gewoon met koud water en een spons vanaf. Tot nu toe nog geen problemen mee gehad en gebruik het toch al een jaar of 4 op deze manier! Ik ben er erg tevreden mee in ieder geval en heb sinds ik het gebruik ook nooit geen rare schrammetjes of krassen meer gevonden op m'n paard. (klopt even af... Nagelbijten / Gniffelen )

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 15:08

Ik gebruik de eventcream ook in de M, heb de gewone eventcream, merk weet ik zo niet en die was je er wel met koud water af na de cross.