[WN] Misschien niet nieuw..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Showpony

Misschien niet nieuw..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-06 22:56

Misschien is deze vraag al eens eerder gestelt, maar kon en niet zo snel terug vinden met de zoek optie..

Zijn er mensen die als eens iets besteld hebben bij een winkel in the US of A??
Ik wil maybe een pad van proff choice bestellen, maar vraag me af of dit betrouwbaar is en hoeveel je dan aan verzendkosten/ import betaald.

wie o wie?

Bedankt alvast!

plurkje

Re: Misschien niet nieuw..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 09:31

ik heb recentelijk nog iets besteld bij shepler's, verkopen alleen kleding. De waarde van het pakje was 50 euro en ik moest 15 euro invoerrechten betalen. Ik hoorde wel van de dame bij het postkantoor dat men nogal willekeurig werkt bij het invoerrechten heffen en dat je bij economy (met de boot) meer kans had dat er een invoerrechtenrekening (leuk scrabblewoord!) bij zit dan bij airmail. maar ja, dat laatste is dan ook weer een stuk duurder.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 11:59

helaas niet alleen vanuit de US bleek vandaag... ze zijn over-all een stuk strenger geworden denk ik.
Kreeg vandaag m'n nieuwe tail extention uit Australie binnen en moest 19 eur bij betalen.
(En ja.. nog steeds ben ik héél wat goedkoper uit dan vanuit de US en meer dan de helft goedkoper dan kopen in Nederland. Alles bij elkaar, mét die 19 euro ben ik nu 82 euro kwijt aan een staart die op kleur voor Dot gemaakt is.)

cowboyinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 17:51

Francis schreef:
helaas niet alleen vanuit de US bleek vandaag... ze zijn over-all een stuk strenger geworden denk ik.
Kreeg vandaag m'n nieuwe tail extention uit Australie binnen en moest 19 eur bij betalen.
(En ja.. nog steeds ben ik héél wat goedkoper uit dan vanuit de US en meer dan de helft goedkoper dan kopen in Nederland. Alles bij elkaar, mét die 19 euro ben ik nu 82 euro kwijt aan een staart die op kleur voor Dot gemaakt is.)

Waar heb je die besteld als ik vragen mag?

Showpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 09:29

verder niemand hier ervaring mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 11:17

Alleen bij Shepler's. Scheelt inclusief invoerrechten nog steeds handen vol geld.