Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik hoop dat ze toch het 1 en ander gaan uitzenden op tv. HappyAppy schreef:Zo Jurgen zal het wel even warm gehad hebben zeg. Ik hoop dat ze toch het 1 en ander gaan uitzenden op tv.
wel .
Anya schreef:Is dat drafje nu een typisch probleem van niet gewend zijn aan de draf van de gemiddelde quarterhorse?

Anya schreef:Is dat drafje nu een typisch probleem van niet gewend zijn aan de draf van de gemiddelde quarterhorse?

cornelie schreef:Maar ja, ik heb een appie en geen quarter.
iski schreef:cornelie schreef:Maar ja, ik heb een appie en geen quarter.
En dan spendeer je het eerste uur om uit te leggen dat een appy toch echt tot het Equine soort behoort...
cornelie schreef:Af en toe wordt ie als 'gangenpaard' gezien bij een keuring

cornelie schreef:Tja, ik heb nog steeds de Indian Shuffle niet bij hem kunnen ontdekken
Maar ja, is ook weer zo off-topic zo onderhand.
één vet wilde zelfs een keer bij de voorkeuring een aantekening maken en vroeg me of het een allergie was wat ze zag! "Nee mevrouw, het is een appaloosa, dat zijn de stippen!")sflj schreef:Zijn het trouwens alleen maar Quarters die meedoen?
Wranglerbutt schreef:sflj schreef:Zijn het trouwens alleen maar Quarters die meedoen?
Nope, iig ook een paar Painthorses
Des te jammerder dat ik t niet kan zien èn niemand ken die het vor me op had kunnen nemen
. Gisteren zag ik m nog een "stop" maken en ook dat ging erg goed. Zou dat paardje (
) best willen hebben, dan hoef ik nooit meer naar de smid in Roosendaal en kan ik eens op mn gemakkie lekker alleen naar buiten wat met mn Appie net ff anders is
. Ja ik zie dat wel zitten. Alleen het lessen bij Mireille......wat zou zij ervan zeggen
.
en eens kijken hoe ze het er vanaf brengen. Nu ga ik maar snel naar Appie anders staat zij weer
op stal.
.