Ondertussen op zoek naar mijn nieuwe paardje. dat viel niet mee vanalles gezien, gereden. na de vallen van mijn fries was ik erg wantrouwend naar paarden toe. schrik als ik erop zat wel een goede test als je een paard wil gaan kopen kijken of ze erop reageren. toen naar Oud Beijerland en daar vond ik mijn nieuwe maatje BB Pep si Cola inmiddels een 8-jarige paint ruin.
Sinds 18 mei heb ik deze schat en het klikt super!!
Elke week heb ik les van iemand bij ons op stal. Zij heeft ervaring in de westernsport maar met veel pech met haar paardjes nooit hoger op gekomen. Zij rijd pepsi ook 1 a 2 keer in de week.
Peps is een schat van een paard.
We hebben hem wel wat bij moeten brengen. hij kon alles al stoppen, spinnen, roll backs alleen nogal slordig en geautomatiseerd. als meneer stil moest gaan staan dan dacht hij al we moeten gaan spinnen en op de rechte lijn ja dan gaan we hard want dan gaan we denk ik stoppen!
Stilstaan hmmm dat ken ik niet ik wil snel iets gaan doen. hoofd naar beneden nee dat wil ik niet en dat ging dan gepaard met het nodige getandenknars.
Peps gaat inmiddels met enorme sprongen vooruit. tandenknarsen doet hij niet eens meer! en zijn hoofd naar beneden en stilstaan snapt hij al. zo goed dat mijn bijrijdster/instructrice in november een onderlinge wedstrijd in vorstenbosch mee gaat rijden in de pleasure en reining. als dat een beetje gaat dan ga ik een poging wagen. in september hebben we allebei les bij Wendy van Osch.
zo nou weten jullie een beetje meer over ons
hier wat foto's van mijn nieuwe vriend hopelijk
voor het leven.

echt een toppertje heb je 
toevallig was hij nu schoon maar meestal heeft hij ook wel gele plekken op zijn lijf hoor. hij ligt ook regelmatig in zijn poep. ben allang blij dat hij niet witter is
lijkt me een drama. maar goed al zou hij nu ineens helemaal wit zijn ik doe hem niet meer weg ik poets er dan wel op los.
maar heel veel plezier nog met ze 2en (wat volgens mij wel goed gaat komen)