[WN] Westernmanifestatie Paul's Western Stables?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Westernmanifestatie Paul's Western Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 10:18

Ik ben er vorig jaar geweest, was heel leuk toen met veel shows en kraampjes enzo.
Op hun site staat dat het nu zondag (27 aug.) weer wordt gehouden.
Maar ik heb verder nog helemaal niks gehoord, geen advertenties, geen reclame langs de weg, zelfs op hun site staat niets over wat er allemaal te zien is..
Ik weet dat hier op bokt een paar mensen zitten die daar rijden, dus.. weet iemand of het doorgaat? En wat is er allemaal te doen zondag?
Gaan er meer mensen kijken?

piggeljay

Re: Westernmanifestatie Paul's Western Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 10:33

er zou op zaterdag een cutting wedstrijd zijn maar die is afgelast i.v.m. de blauwtong vervoersverbod voor runderen.
dus ik verwacht dat zondag ook niet door gaat vanwege het zelfde probleem omdat er dan waarschijnlijk ook geen demonstrtie's gegeven kunnen worden, maar daarover kan je het beste even met marianne bellen bij pauls western stables

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 11:33

Nou ik heb in ieder geval een mail gestuurd, hopelijk krijg ik vandaag nog antwoord, dan zal ik het meteen hier plaatsen Lachen

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 12:48

Ik kreeg al snel een antwoord terug:

We hebben dit jaar een opendag i.v.m de blauwtong ziekte De demo's zijn alle western onderdelen en er is een mogelijkheid om een kwartier les te volgen western, zodat je eens kunt ervaren hoe het is western te rijden. Er zijn ook kraampjes en natuurlijk muziek, hopelijk tot zondag.

Dus er zijn geen demonstraties en shows zoals vorig jaar (toen was er een vrijheidsdressuur show, fjordenvoetbal enzo.. Maar wel o.a. de cuttingdemonstraties (ik neem aan ook weer met de bizons). Dus ik ga wel even kijken Lachen
Het begint om 12 uur.

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 18:29

Goed om te horen dat het toch doorgaat. Ik wilde nl. ook een kijkje gaan nemen. Ben net nieuw in de regio en ken nog niet zoveel western ruiters in de buurt.