Zoals velen van jullie misschien hebben gelezen, ben ik bezig geweest om een groepsreis naar Amerika te organiseren voor de AQHA World Show.
Ik heb vele leuke reacties ontvangen.
De tijd komt dat ik moet weten wie serieus geinteresseerd is in deze reis.
We hebben tot vrijdag, 8 September de tijd om ons aan te melden voor deze voordelige prijs.
De mensen die echt serieus zijn om mee te gaan, willen die een emailtje ( westernruiter@ipac.nl ) naar mij sturen zodat ik contact met je kan opnemen over de details en je op de deelnemerslijst kan zetten.
Ik hoop dat we toch een leuk groepje kunnen verzamelen voor een heel gezellige en leerzame week!
Met vriendelijk groeten, Texan-Westernruiter
----------------------------------------------------------------------------
Hier is een omschrijving van de reis:
Basis:
· Reispakket kosten: €975 per persoon met 10+ deelnemers
(deze prijs staat vast tot 8 september 2006)
· Reisdatum: 12 t/m 19 november 2006 (terug in NL 20 november)
· Aanbetaling is 15% van de totale reissom
Inclusief :
· Vliegreis heen en terug- Delta Airlines (incl belastingen)
· Transfers heen en terug naar vliegveld (shuttle)
· Transfers heen en terug naar WorldShow (shuttle)
· 7 overnachtingen - Clarion Meridian Hotel - http://www.clarionokc.com/
· Uitgebreid ontbijt (Includes biscuits & gravy, sausage sandwiches, egg/cheese omelets, french toast/waffles, pastries, fresh fruit, hot & cold cereals, milk-juice-coffee... and more!)
Indeling van dagen:
Activiteiten in de week zijn niet vast. Je kunt zelf bepalen waar en wanneer je iets zien wilt of doen. Natuurlijk kan je afspreken met elkaar als groepjes naar shows etc te gaan maar je zit niet vast aan een 'groep' agenda. Vervoer met de hotel shuttle is gratis en flexible naar de Fairgrounds. Indien men ervoor kiest, is openbaar vervoer betaalbaar en flexible.
We zullen wel zorgen voor een informatie pakket van wat er allemaal te doen is in de omgeving.
Vlakbij :
· State Fair Park - World show locatie
· National Cowboy and Western Heritage Museum.
· Bricktown
· Oklahoma City Zoo
· Omniplex – science museum
Niet inbegrepen:
· 1-persoonskamer toeslag (prijs op aanvraag)
· Toegangskaarten shows (€ 9 per show – er zijn 2 shows per dag)
· Maaltijden (behalve ontbijt)
· Annuleringsverzekering (optioneel)
Citaat:Het afsluiten van een annuleringsverzekering onmiddelijk bij de boeking heeft de voorkeur. Alle bestaande ziekten zijn dan meeverzekerd, mits de lichamelijke conditie bij het boeken van de reis zodanig is dat de verzekerde op dat moment op reis kan.
De premie voor het afsluiten van een annuleringsverzekering bedraagt 5% over de gehele reissom. De poliskosten bedragen € 3,50. Over het totaal van premie en kosten wordt 7% assurantie belasting in rekening gebracht.
Voorbeeld berekening premie o.b.v. reissom € 975,-:
€ 56,- per persoon.
· Reisverzekering (verplicht)
Citaat:Indien een deelnemer niet in het bezit is van een (aflopende/doorlopende) reisverzekering kunnen wij deze verzekering afsluiten. Premie voor werelddekking inclusief geneeskundige kosten € 2,35. De premie is per persoon per dag. De poliskosten bedragen € 3,50. (prijzen onder voorbehoud van evt. wijzigingen).
Op de basisdekking zijn nog diverse uitbreidingen mogelijk.
€ 22,- per persoon
Helaas: Geen cash