Colin en ik gingen voor de Pleasure Open Senior en Hunter under Saddle Open Senior.
Magic was nog niet super in vorm, maar GGB en Colin hadden in Belgie een paar weken geleden toch een mooie generale met het winnen van de Hunter AQHA en Hunter en Pleasure overwinningen in de NSBA klasses.
We zijn daar erg "geschrokken" hoe er tegenwoordig Pleasure wordt gereden. Alles wat volgens het regelboekje NIET mag, doen ze wel om het paard zo langzaam mogelijk te laten lopen.
Scheef, 3 a 4 hoefslagen, onregelmatig (dus kreupel), scheef zelfs in stap, te laag, te diep en jaknikkers in de galop. En vooral niets meer "natuurlijks" aan de gangen. Voor mij is er niets "Pleasures" meer aan.
Dankzij Roland hebben we nog mooie foto's als herinnering en hebben we genoten van de mooie omgeving.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=VHTNXPFD[img*]
even de paarden wat water geven onderweg.
Magic had buiten ontzettend last van de vliegen bij zijn hoofd, ondanks de vliegenspray. Hij werd echt aangevallen en was erg aan het kopschudden.
Dat was erg jammer voor de Hunter die de tweede keer buiten werd gereden.
We zijn weer een ervaring rijker en trainen gewoon lekker door voor de volgende wedstrijden.

Maar toch ben ik dat blij met een GGB die gewoon lekker loopt, heerlijke schokbrekers heeft en super op zijn beentjes staat