hoe gaat endurance in zijn werk???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hildetc

hoe gaat endurance in zijn werk???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 15:51

ik ben een echte wedstrijdruiter in de zin van dressuur en springen. Nou vind ik rijden in het bos ook wel leuk, al is er niet echt veel mogelijkheid om bij ons naar het bos te gaan zonder trailer. mijn vriend kan namelijk met de trailer rijden en ik nog niet (hopelijk gaat het er binnenkort van komen dat ik mijn trailerrijbewijs haal eerst nog even sparen.... Bloos )hij rijd me wel trouw naar wedstrijden en we kunnen dus eventueel wel op pad (we hebben ook een eigen trailer). nou zie ik allemaal foto's van mensen die endurance rijden en nou vond ik het wel leuk om te kijken of dat misschien ook wat voor mij is, maar omdat ik dus echt geen idee heb van hoe het in zijn werk gaat en toch wel zo slim ben om te denken dat het niet om een simpel buitenritje gaat, wil ik toch wat meer informatie over wat het inhoudt. wat heb je er voor nodig? wat voor een type paard moet je hebben (heb een volbloedtypetje)? hoe train je ervoor?hoe verloopt een wedstrijddag? zijn er ook oefenwedstrijdjes om te kijken of het wat is?? hoe moet je je inschrijven enz.

dus endurance gekken spui maar.................

Mercedesss

Re: hoe gaat endurance in zijn werk???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 15:56

Ik heb nu een keer mee gedaan en het is echt heel erg leuk. Je kunt erg veel lezen over hoe en wat op www.deronline.nl

hildetc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 16:36

er staat niet zo heel veel op de site, bijvoorbeeld of je er een andere startkaart voor moet hebben enz. en hoeveel het kost om die aan te vragen. het enige wat erop staat is dat je lid moet zijn van de knhs endurece vereniging, maar ja hoe doe je dat en wat kost dat???

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:09

Ik verplaats je topic even naar END en zet er daarna een slotje op, want op END vind je de FAQ met veel links naar zinnige sites. Lees ook ff de topics die al op END lopen, daar vind je antwoord op je vragen. Als je dan nog specifieke vragen hebt, dan kun je die uiteraard daar stellen. Lachen