Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. piggeljay schreef:en waarom niet romkabouter?

. Vooral voor mensen die fysiek niet (meer) in staat zijn om te rijden maar toch graag met de paarden ( lees westernsport) bezig zijn.horsea schreef:
En Ilindra, hoe weet jij dat deze karretjes niet in evenwicht te krijgen zijn of op de schoft drukken?
Himyar schreef:Zou pleasure driving ooit een onderdeel in Nederland kunnen worden en zou het dan aan slaan?
horsea schreef:Ik blijf erbij dat het in mijn ogen allemaal wel meevalt. De paarden op de foto's zien er goed uit en ik kan me niet voorstellen dat al die honderden mensen die deze sport beoefenen er geen rekening mee houden dat dit karretje het paard flink kan belasten (als die dat al echt doet)

sax89 schreef:waarom in vredes naam een quarter voor de kar.... thats not right
Mac schreef:Ik heb er met de Quarter World Show online echt van zitten genieten. Ik vind het prachtig!
Francis schreef:Of je je rijpaard (ongeacht wélk ras) echt vaak in't tuig wilt zetten is een tweede... veel paarden (maar dat zal allicht ook met de manier van betuigen/beleren te maken hebben) schijnen nogal hard in de mond te worden van aangespannen lopen en van die 'doordauwers' die door het bit heen denderen... maar of dat werkelijk zo is weet ik ook niet, daarvoor heb ik te weinig ervaring met aangespannen rijden...
Ik weet wel dat de hafjes en fjord van de manege waar ik vroeger reed wel zo waren geworden van het voor de kar lopen..