[WN] inhand trail, showmanship at halter..............

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

RedKing

inhand trail, showmanship at halter..............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 12:12

Naar mijn mening worden door de ruiters deze onderdelen altijd graag gereden op een wedstrijd. Nu wij een beginnerswedstrijd organiseren met deze onderdelen merk ik dat juist bij deze twee onderdelen nog geen inschrijvingen binnen zijn. Ligt dit nu aan mij of heb ik een verkeerd beeld van wat ruiters graag voor onderdelen rijden op een wedstrijd of zijn het onderdelen waar alleen een gevorderde ruiter aan meedoet? Gestoord

Anoniem

Re: inhand trail, showmanship at halter..............

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 12:55

Showmanship at halter is volgens mij niet zo polulair (ik vind het zelf wel leuk) maar wat ik vandaag zag (ben net terug uit zuidwolde) was da er veel meer meededen met de amatuers.

inhand trail weet ik niet.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:12

Ik vind het niks, doe mij maar rij onderdelen Ja

Smoske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:29

Laat me nu ook juist een topic geopend hebben hierover! Clown

Mij viel het namelijk op dat er zo weinig wedstrijden zijn die in hand trail opnemen in hun programma! Dus super dat jullie het wel doen!

Waarom er dan geen inschrijvingen zijn bij jullie wedstrijd...misschien zijn er inderdaad meer 'amateur en open ruiters ' die hiermee bezig zijn en jullie organiseren voor beginners? (ik gis maar, ik weet het ook niet)
Ik vind het alleszins erg goed dat er meer onderdelen uitgeschreven worden voor nog niet bereden paarden.

Nog veel succes met jullie wedstrijd!

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 20:30

LENASUGAR schreef:
Naar mijn mening worden door de ruiters deze onderdelen altijd graag gereden op een wedstrijd.

Juist ja...gereden...... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:03

Misschien dat in hand trail gedaan wordt met jonge paarden en veel beginners nog geen jong paard hebben? (verzint ook maar iets hoor)

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 20:49

Ik vind het juist superonderdelen, zowel voor een paard om wedstrijdervaring op te doen als voor de eigenaar/voorbrenger. Ik heb geen idee waarom niet meer mensen het starten eerlijk gezegd!