hier zijn mijn handen een beetje hoog maar ik vraag haar net naar beneden
en de cutting koeien;)
ben nog bezig met de filmpjes

edit; youtube is wel traag.. is imageshack misschien sneller?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb een filmpje proberen te maken van de wissel.. maar ons mam begon te laat met filmen.. sorry!!
kan ook
leuk hoor om te zien dat je er ook nog plezier in hebt!
Echt stoer met die koeien joh, ik vond mijn paard wel dapper voor de eerste keer, hihi!
Geen spierpijn gehad?
: bedankt voor de leuke reacties!
jaa die van jou was echt dapper, alleen vond ie ze in het begin maar niks
maar die mallepino had volgens mij allang een koe gezien hoor
maar nu ga ik ook echt een keer dat cutting doen, ik heb een filmpje nog op mn pc staan van een deel van de cutting ik zal vanmiddag als ik tijd heb (moet zo mijn boeken gaan kaften) dat filmpje wel uploaden het filmpje is wel lang dus zal even tijd nodig hebben.
Kan prima, kijk maar naar Anya met haar dressuurkanon annex westerntopper
ach, we zullen zien

je weet nooit hoe iets kan lopen, maar toch denk ik dat ik het maar bij dressuur houd
daar zit ik al zo ver in.. niet iets wat je zo maar weg gooit
bovendien heb ik mijn merrie nog niet zo lang, maar dat gaat al super goed, ze is heel getalenteerd en erg werkwillig er valt nog wel wat uit te halen!
heb ook al super veel zin in de cuttinglesjes, heb nog niets afgesproken maar dat komt hopenlijk zsm. het lijkt me wel super gaaf, en wendy is super aardig! DresslOver schreef:daar zit ik al zo ver in.. niet iets wat je zo maar weg gooit![]()