Dit keer opgegeven voor de Utrechtse Heuvelrug, wel met Saké. Ik had geen idee hoe ze het er vanaf zou brengen, maar we gingen het er gewoon op wagen en ik zou wel zien hoe het zou gaan. Ik ging samen met een vriendin (Heidi) van mij, met haar Quater. We hoefden pas om 12.13u. te starten, dus we konden het lekker rustig aan doen. Na onze spullen ingeladen te hebben, liepen de paarden vlot de trailer op en gingen we op weg. Het was ongeveer een uur rijden richting Maarsbergen. Toen we aankwamen hebben we onze veterinaire kaart en ons hesje opgehaald. Daarna de paarden keuren, HF van Saké was 52 en van Abigail (Quater van Heidi) had een HF van 58. Ze kwamen net van de trailer af en ik denk dat ze nog een beetje onder de indruk waren van alle paarden en drukte om hun heen. Verder was alles goed en allebei een A voor Locomotie.
Daarna terug naar de trailer en lekker rustig opgezadeld. Toen naar de start, waar we samen met Martine Kuilboer en haar Arabier Nougy op pad gingen. Martine heeft de hele rit met ons mee gereden, we hadden alle drie ongeveer hetzelfde tempo, dus dat kwam goed uit, het was ook erg gezellig en we genoten alle drie van de mooie omgeving. Het was echt genieten onderweg en onze paarden hadden er een goed tempo inzitten, lekker door de plassen spetteren en om de beurt voorop. Toen kwamen we bij de PA controle. Ik was echt benieuwd wat voor hartslag Saké had, want we hadden toch flink doorgereden (voor mijn doen) en tja ze had bij de start al een HF van 52. Maar het viel gelukkig mee en had weer een HF van 52, Abigail (de Quater) had ook dezelfde hartslag als bij de start van 58 en Nougy had een hartslag van 48, die bleef trouwens steeds erg laag, echt super. Toen lekker doorgereden en een flink tempo over de zandverstuivingen, onze paarden hadden er echt zin in! Ik vond de route goed aangegeven en we zijn alsmaar goed gereden. Toen kwamen we bij de finish, even spannend natuurlijk. Saké had een HF van 60, oeff net op het nippertje, maar wel goed, dus was natuurlijk ontzettend trots op haar! Wat was dat een heerlijk gevoel. Jammergenoeg had Aby een hartslag van 72 en moest ze 10 minuten wachten, daarna was hij flink gedaald naar 52, toppie dus. Nougy had weer een hartslag van 48!!!
Toen een half uur wachten, alle drie de paarden kwamen er goed doorheen. Allemaal A's voor Locomotie en de hartslagen waren goed gedaald. Al met al een super leuke en goed georganiseerde wedstrijd, op naar Kootwijkerbroek en Holten :idea:
Hier nog een paar foto's van ons drie:
Heidi met Abigail:

Saké en ik:

Martine met Nougy:

Zandverstuiving, Heidi met Aby:
Saké en ik, daarachter Martine en Nougy:
Mensen van de organisatie, bedankt voor alles! De mensen die ons op de foto hebben gezet, ook ontzettend bedankt! Erg mooie foto's.
Gr. Melina

Mooie foto's van jou en Saké vooral die galopfoto is mooi.
Start je klasse 1 of 2 in KWB? Ik hoop dat Omar er weer klaar voor is, ik houd het wel even in de gaten en als de startlijsten online zijn, zal ik je startnummer opschrijven en goed opletten of ik je tegen kom op het wedstrijdterrein, dan loop ik even naar je toe

Maar dat zie ik tegen die tijd wel, duurt nog even