Ik zag zojuist de volgende mededeling op http://www.sgw-eventingsport.nl :
Citaat:Beste SGW liefhebbers,
Belangrijk bericht voor sgw ruiters uit de REGIO's Gelderland, Overijssel en Utrecht.
Vandaag kunnen wij u mededelen dat de SGW wedstrijd in Hattem op 13 en 14 oktober een wedstrijd is die opengesteld is voor iedere combinatie die woont of aangesloten is bij een vereniging uit de REGIO Gelderland, Overijssel en Utrecht. Dit in tegenstelling tot eerdere berichtgeving dat onze wedstrijd een provinciaal kampioenschap is. Dit is metname van belang voor combinaties uit de Flevopolder en Noord-Oostpolder, zij zijn door deze wijziging ook mogelijke deelnemers aan onze wedstrijd. Daarom zullen wij vanaf vandaag verdere informatie onder Regionale Kampioenschappen gaan publiceren in plaats van Provinciale Kampioenschappen.
Indien er vragen zijn kun je mailen naar info@sgw-hattem.nl
Onze excuses voor eventuele verwarring cq ongemakken die hierdoor ontstaan zijn.
SGW Hattem
Ik ga hier op de zaterdag in t L starten (is in ieder geval de bedoeling
). Wie gaat er nog meer? Ik mag toch aannemen dat SGW'ers uit andere provincies ook mogen deelnemen maar dan niet voor t kampioenschap
. Beetje raar als t dan alleen voor die regio's zou zijn... Ik ga maar eens effe informeren bij de organisatie.