Het zijn niet de allerbeste foto's ze had veel last van de vliegen met kopschudden en staartzwaaien als gevolg maar nu ik zo wat foto's heb ben ik wel erg benieuwd wat jullie zo op het eerste gezicht van haar vinden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

XoNo schreef:Nou, je weet al wat ik van haar vind
Mooi paardje, mooie gangen en je rijdt haar netjes juud!
Idd van jou wist ik het al, maar evengoed dank je!
als het weer wat koeler is dan rij foto's????????
Uriah schreef:MOOI! hoor judithals het weer wat koeler is dan rij foto's????????
judith schreef:Uriah schreef:MOOI! hoor judithals het weer wat koeler is dan rij foto's????????
Ja zeker, maar dat wordt ben ik bang pas over een week of 3... ga volgende week op vakantie en voor die tijd zie ik het niet koeler worden
prettige vakantie ! waar ga je heen? Uriah schreef:ik ga gewoon vroeg mn nest uit![]()
prettige vakantie ! waar ga je heen?
Gaat ze ook niet dood aan. calemity_jane schreef:gaat lekker judith erg leuk en lief paardje hoop dat ik je wwer eens op het nk spreek want op wedstrijden zien we elkaar niet meer.
groetjes Tanja
Op het NK ben ik er zowiezo wel om te kijken, of meedoen haalbaar is dit jaar al, ik ben bang van niet, maar ik ben er wel, dan spreek ik je zowiezo vast wel!! En op de wedstrijden zien we elkaar hoop ik ook snel weer
Gezellig! judith schreef:Uriah schreef:ik ga gewoon vroeg mn nest uit![]()
prettige vakantie ! waar ga je heen?
Nou al ga ik midden in de nacht rijden, de vliegen blijven, echt heb het geprobeerd om 7 uur 's ochtends, maar ze is dan net zo gek van de vliegen als midden op de dag. Om ruzie en irritaties te voorkomen rij ik gewoon ff nietGaat ze ook niet dood aan.
We gaan lekker naar Kroatie, over een weekje gaan we weg en blijven daar 2 weken, heerlijk aan het strand!
Mac schreef:Dat ziet er uit als een makkelijk bewegend paardje! Loopt van nature al lekker laag met haar hoofd zo te zien! Ziet er goed uit!
Ze loopt idd van zichzelf al lekker laag, met als gevolg dat ze soms TE laag loopt en ik haar omhoog moet rijden, maar ik rij haar liever wat meer omhoog, dan dat ik haar teveel naar beneden moet vragen...
judith schreef:Mac schreef:Dat ziet er uit als een makkelijk bewegend paardje! Loopt van nature al lekker laag met haar hoofd zo te zien! Ziet er goed uit!
Dank je welZe loopt idd van zichzelf al lekker laag, met als gevolg dat ze soms TE laag loopt en ik haar omhoog moet rijden, maar ik rij haar liever wat meer omhoog, dan dat ik haar teveel naar beneden moet vragen...