INschrijf fomulier??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

HenJ

INschrijf fomulier??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 20:41

Hallo,
De vezorgster van mijn pony wilt graag een keer mee rijden met de endurance om te kijken of dit iets voor haar en de pony is.
Nu hebben we gekeken en Holten zou het beste uit komen. Deze rit is qua data goed en hij is niet zolang als de meeste (28 km)
Ik heb gekeken op de der site, maar kan geen inschrijfformulier vinden. Ook niet of het wel mogelijk is om mee te doen aan de kennismakingsrit. Kunnen jullie mij daar meer over vertellen??
gr heidie

Karin

Re: INschrijf fomulier??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:02

Als je naar de wedstrijdkalender op www.deronline.nl gaat, zie je in het schema een vakje met een symbool voor 'inschrijfformulier':

http://www.deronline.nl/wedstrijd/seizoen.asp en dan een zwart vakje met daarin een hand met een pen (met blauw en geel). Als je daar op klikt bij de wedstrijd van je keuze, dan krijg je het specifieke inschrijfformulier voor die wedstrijd op je scherm.

In Holten kun je zeker wel meedoen met de kennismakingsklasse. De klasse 1 kun je naar keuze over 28 of 38 km rijden, de kennismakingsklasse kan alleen inschrijven voor de 28 km.