Ik heb er een mijn album link van gemaakt.. (heeft me 2 uur gekost
)Warmrijden..
Deze foto vind ik zo supermooi!

En 1 met de Koeiii

De link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=WAPMZT8A
Veel kijkplezier! Ik ga lekker slapen
Groetjes Danielle
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

Nieuwe hobby/verslaving erbij? Hihi. 
Had haar ook helemaal gewassen

sjietaah schreef:Ziet er super leuk uit! Netjes hoor!
Mooi paard heb je ook, hij ziet er mooi verzorgt uit.
Was dit je eerste keer met koeien? Gaaf om te doen he!
Ik ben ook lichtelijk verslaafd 

Ik heb even op je web-log gekeken en jij heb ook gave paardjes!
...jeemig als dat zo is had ik graag even willen kijken..

Zal je de volgende keer zeker een PB sturen!!! 
. 
elsie1 schreef:mooie foto's en uw paardje ziet er goed verzorgd uit.
Gaaf dat wel, maar vinden die koeien dit wel gaaf?![]()
Bij ons op stal is er een western cowboy die wedstrijden en lessen heeft gegeven in amerika en hij wou van onze boer ook even koeien lenen, wat waren die bang.... jeetje.
Het wegrennen voor de paarden heeft ook iets met respect te maken, als je met die koeien telkens hetzelfde spelletje gaat doen zullen ze op den duur het respect voor de paarden verliezen. Dan blijven ze gewoon staan voor het paard en rennen ze niet meer weg. Daarom houden stallen hun koeien ook maar een week of 4 om ze daarna te verversen. Ik denk dat de koeien er net als de paarden ook wel een beetje plezier in hebben, want ik denk als die koe het slim speelt en het paard hem verliest dat hij ook zoiets heeft van HEHE
Ben je lekker te slim af geweest
Het werken met de koeien is iets wat de cowboys vroeger al deden en het spelletje van 1 koe afscheiden van de kudde, omdat hij bijvoorbeeld gewond is, word nu zeg maar als sport gedaan. Na de clinic mochten de koetjes lekker een nachtje op stal
met vers stro en een paar balen hooi om de volgende dag weer het land op te gaan. Ik denk dat ze het spelen met de paardjes er dus wel voor over hadden
. 
Je heb ze ook nog in 2 kleuren paars en ook nog hele gave zwarte met swarovski steentjes daar heb ik dat halster van. Vind het zelf ook altijd leuk al die kleurtjes en bling bling
Met cuttingwedstrijden enzo worden inderdaad meestal wat kleinere gebruikt zoals kalfjes en pinken, maar omdat dit voor veel paarden de eerste keer was met koeien werkten we met wat oudere koeien, omdat deze wat rustiger waren. De clinic werd gegeven in Nieuw Vennep bij de western wranglers