mensen uit omgeving Utrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

linda22

mensen uit omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 17:26

Hoi allemaal,

Het lijkt mij ontzettend leuk om mee te doen met endurance. Ik heb een 14 jarige draver die dit vroeger al heeft gedaan en het dus erg leuk zou vinden om er weer mee aan de slag te gaan.

Ik zou dan ook graag in contact komen met mensen uit de omgeving van Utrecht die dit al doen of die dit ook willen gaan doen, zodat we samen wat kunnen trainen en mee kunnen doen met een wedstrijd.

Helaas ben ik niet in het bezit van een e-rijbewijs en dus ook niet van een trailer. Mijn paard staat in IJsselstein. Het zou leuk zijn als iemand dit wel heeft zodat we naar het bos kunnen enz. Uiteraard betaal dan mee in de kosten.

Als het je wat lijkt, dan kan je me pb-en

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Re: mensen uit omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 19:31

Ik rij al een jaar of 6 endurance.
Tot afgelopen jaar met mijn paard Latoya en dit jaar hoop ik in Holten te starten met Jip, mijn nieuwe paardje.
Ik heb wel mijn E, en een trailer, maar geen 2-paardstrailer.
Ik wil best eens met je trainen, maar aan vervoer kan ik je helaas niet helpen...